Bu aralar kendimi çok kötü hissediyorum, hasta mı oluyorum yoksa?

Son 3 4 gün özellikle, enerjim 0. Yataktan kalkınca başım ağrıyor, bayılıp düşecekmiş gibi hissediyorum. Hiç bir isteğim yok. Ne dışarı gezmeye, ne cinsel istek, ne telefona bakmak, ne konuşmak. Bütün isteklerim yok oldu. Neden böyle oldum ben? Hasta mı oluyorum?
Güncellemeler
1 yıl
Konuyu yanlış seçti, kusura bakmayın. Sağlık yapacaktım.
Bu aralar kendimi çok kötü hissediyorum, hasta mı oluyorum yoksa?
Cevapla