Mastürbasyon ve cinsellik, sınırlı tutulduğu sürece, sağlıklıdır?
7-24 bunlar hakkında konuşmak bile psikolojiye zarar.
Doğru
Yanlış
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Mastürbasyon ve cinsellik, sınırlı tutulduğu sürece, sağlıklıdır?
7-24 bunlar hakkında konuşmak bile psikolojiye zarar.
Mastürbasyon zaten seksin ikâmesidir. Sürekli seks yapmanın h bir zararı yok, tersine gauet faydası. Stresin uzun vadeli zararlarına karşı yapılacak en iyi eylem.
Başkalarına bağımlılık,
Odaklanamama,
Enerjisizlik,
Sürekli bu konular hakkında konuşan birisi, başka birşeyle uğraşamaz
...
böyle gider zararları.
ama sınırlı tutulursa strese faydalı olur, ben böyle gözlemledim.
ister zararlı ister faydalı, istediğin gibi yap :D
Seks yapıp orgazm olursan, her şeye gayet iyi odaklanırsın. Birine bağlanmak, sağlıklı ilişkiler kurmak da olumludur.
Enerjisizliğin nedeni seks olmaz, sallama. Sekste harcadığın kalori sanıldığı kadar fazla değil, ayrıca spor gibi düşün.
Sürekli bu konuları konuşan birisi seks yapmadığı için komuşur zaten.
Yani söylediklerinin hepsi yanlış
seks aşamasına getirmek için, ve bunu devam ettirebilmek için, kalan tüm vaktini başkalarına harcamak.
hem enerji hem vakit kaybıdır.
yani senin mutlu olup olmamana, başkaları karar verir. böyle birşeyin olumlu olduğunu düşünmüyorum.
birine bağlanmak, yuva kurduğun kişiye karşı faydalı, fakat zevk ve hedoni için faydasız.
7-24 konuşanları, yapanlarıda gördüm, psikolojileri hiç sağlam değildi, herşeyi buna göre değerlendiriyorlardı.
yani benim gözlemim bu :D söylediklerim doğru. :)
çok fazla yaparsan kısırlık riskide yüksek.
Seks aşamasına getirmek, devam ettirmek gibi çabaları yaptıran şey dopamindir. Dopamin beyindeki ödül beklentisiyle ilgili bölümü uyarır ve mutlu eder. O öfori haliyle buna çaba ve vakit harcarsın. O yüzden aşık olmak güzel bir şeydir.
Senin mutlu olmana başkaları karar veremez, ilişkilerde mutluluk iki kişiliktir çünkü.
Birine bağlanmak yıva kurmasan da güzel. Ama sağlıklı olması gerekir bu sürecin.
Kısırlık riski diye bir şey yok.
Senin gözlemlerinin de bir değeri yok. Sanki bunlarla vakit kaybetmesen atom parçalayacan awk
sürekli kurşun atarsan, kurşunun kalmaz :D
bu kadar söyliyim
Cevap
3Cevap
Evet doğru sürekli bunları düşünmek insana gelecek bağbında çok zarar verir
haklısın
ögren bisiler
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?