43 yaşındayım çok güzel bir kadınım ama elime erkek eli değmedi bugüne kadar, ne yapmalıyım?

Bu yaşıma kadar ciddi bir ilişkim olmadı, bundan sonra evlilik düşünüyorum.

Gezen içen özgür yaşayan bir insanım. Modern bi hayatım olduğu halde şimdiye kadar cinsel hayatım olmaması itici gelir mi?

Muhafazakar olduğum için Kezban muamelesi de görmek istemiyorum açıkçası

Güncellemeler
1 yıl
muhafazakarım dediysem öyle bildiğimiz tarz muhafazakarlık değil :)) kendime tutucuyum diyeyim
43 yaşındayım çok güzel bir kadınım ama elime erkek eli değmedi bugüne kadar, ne yapmalıyım?
Cevapla