Benden sonra iki kişiyle oldu ama bana tekrar döndü. Mutlu olur muyuz?

Eski sevgilim benimle birlikteyken başka kızla yine görüşüyordu. Sonra o kızla beraber oldu. Birkaç ay beraber oldular. Bu süre zarfında benimle de konuşuyordu. Sonra o kızdan ayrıldı. Bana döner gibi oldu ama beraber olmadık. Sonra hayatına başkası girdi. O kızla da 1 seneye yakın beraber oldular. O kızdan ayrılınca da bana döndü şu an beraberiz. Sizce onların hakkına girmiş midir? Mutlu olur muyuz?
Benden sonra iki kişiyle oldu ama bana tekrar döndü. Mutlu olur muyuz?
Cevapla