AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Evet zor bi süreç ama onun da sığındığı bir şeyler vardır elbet alışacak
mesela? mastürbasyon da kesmez insanı gerçeğine alışmış bi şey de yapamıyor gerçek? ruh sağlığı etkilenir yaaa
Keser ya niye kesmesin bi süre boşlukta olur alışır
gerçekten koparıyor mastürbasyon bi sğre sonra ya ondan dedim aman Allah hepimize yarıdm etsin🤭😂
Aynen öyle 😍😍😍
o kalpler niye kdjskdks gerçeklikten koptuk diye mi
İçimden geldi senin emojinin samimiyetine yanıt vermek istedm
bunun muhafazkar olmakla alakası yok. herkes için bu zor dönem geçerli
ayrıca sadece erkek değil kadın için de geçerli
diğer türlü erkek duygusal olmak zorunda değil cinsellikte biriyle yatar kalkar siler kadın bunu kolay kolay yapamaz ruhu çok yaralanır anlamada da. muhafazakar erkekse bunu yapabilecekken yapamaz, bu çok zor görünüyor
sen erkekleri tanımıyorsun
muhafazakarları övmeye çalışma. ne yaptıklarını ne iğrençlikler yaşadıları gör sonra konuş
herkese değil sözüm. gerçek imanlılar meclis dışında
ama çok muhafazakar gördüm. 2-3 kadın alıp aynı yatağa atan.
bu şerefsizliktir. iman dışıdır
boş konuşma hayatı araştır kimler ne yapıyor öğren
biliyorum ne iğrençlikler de biliyorum duyunca şok oldum daha sapkın da olabiliyorlar ama böyle de bir kesim var spor yapıyor yediğine gittiğine dinlediğine dikkat ediyor ama çok zor erkeklikleri mi ölüyor rüyayla mı geçiniyorlar
bu arada çok zevzek konuşmuşsun hadsiz dkks
yahu defol git beyinnnnssssizz mahluk.
3 yıla yakın oldu boşanalı evlenmedim tekrar başka kadın da olmadı evet zor kötü maalesef
psikoloji etkileniyordur kadınlara bakış açısu değişti mi ottan boktan etkilenme gibi mi kaçma gibi mi nasıl etkisi var
Şöyle tekrar evlilik düşünmüyorum artık. Ama cinsellik konusunda da istek fazlasıyla devam ediyor. Ama gayrimeşru ilişki de pek bana göre değil öyle bir çıkmaz
aynenn evlilik bi daha zor gelir.. ben de böyle biriyle görüştüm ama hep cinselliğe gelmeye çalıştı konu. bana fazla geldi bu kadar olması. hem gelecek bizimmiş gibi konuşup hem asla ciddiye bindirmedi bi türlü. ben de artık vazgeçince bana trip attı ama yine de bi şey yapmadı oyalayan cevaplar.. evlilik meraklısı değilim ama resmen oyalandığımı hissedince biz neyiz sorusunu mecbur sordum.. yine oyalayıcı bi şey söyledi ben de bıraktım artık zaten o da bi şey yapmıyor
Numaradn değil samimi olarak konuşuyorum sana yaşadığım evlilikten sonra kadınlar beni ben meleğim dese inandıramaz güven vermez ama cinsellik konusu en zayıf tarafım galiba şu an beni ordan kaldırabilir galiba muhtemalen görüştüğün kişi de aynı
ben gidersem gelme demez ama asla da gelmiyor ben de sürekli gitmekten bıktım benim güvenim ne olacak pardon çocuk gibi davranmayı kesin
Sana hak veriyorum ben sadece olanı anlatıyorum. Bu da bzm yaşadığımız kötü tecrübelerin sonuçu
peki madem güvenmiyor ne diye cama taş atar gibi hem gelmiyor hem imalarda bulunuyor defolsun gitsin
Gerçekten bunu anlamak da anlatmak da zor. Eşim beni aldattı hemde kötü şekilde yakaladım bunun üzerine tekrar bir ilişkiye cesaret edemiyorum ama birde hayatın gerçekleri var. ama bu görüşeveğim kadının sorunu değil bunu ona yansıtmamak lazım diğer taraftan yansıtmama şansı n yok
terapi alabilirsin, geçmişi geçmişte bırakmazdan yansıtırsın ama iyileşmeden özgğcenini kazanmadan doğru dürüst ilişki imkansız olabilir
Düşünmüyorum yeni evlilik zaten hatta sevgili falan olayları bile uzak
açık olmak dürüst olmak vs... bu adam bana gğvenilir gelmşyor artık o kadar dengesiz davrandı ki hem kalbi bağım duruyor hem de artık ona hiç givenmiyorum her şey olabşlir bana yalan söylemiş olabşlir bu kadar sğre benle de konuşmadı başkalarıyla konuşmuş görüşmüş olabilir hiçbir şey olmasa beni başkalarının olması ihtimaline terk etti erkek dediğin istediği kadını böyle bırakır mı beklemesini bekleyerek bi de.. ya tamamen yalancı ya da erkek gibi daveanmıyor. iyileşmiyorsunuz, büyümüyorsunuz, terapiyi aptalca buluyor utanıyorsunuz ama daha küçük düşüyor daha rezil hallere geliyorsunuz. lütfen çocuklalmayı bırakın kadın gibi davranmayı bırakın terapiye gidin özgüveni kazanın kararlı net olarak ölemeden öldürmeden gerçekçi ilişkiler kurmayı deneyin
hepimizin yaraları var ben de yıllardır kendimle uğraşıyorum iyileşmeye güçlenmeye kadınlığımı bile yeni yeni öğreniyorum bundan gocunmam, çünkü ömür boyu kendimi bulmadan yaşamaktansa kendime emek vermek daha iyi
sadece sevgili değil kendinize hayata küsüp ölü gibi yaşıyorsunuz yapmayın ya
Ben kendi adıma hayatı nerdeyse eşim için yaşıyordum diyebilirim öncelik oydu hep hayatımda iş seçimini de onu biran önce kazanmak için yaptım çok da sevmediğim bir işi seçtim. Nerdeyse hayatımı adadım ama karşılığı kötü oldu
demek böyle erkekler de varmış. kadınlara bas bas bağırıyoruz erkekler için hayatınızı bozmayın diye. bu insanlar için geçerli
Onu ne dövdüm ne sövdüm sadece o sahneyi görünce bir daha hiç görüşmedim onun yüzüne vurmadım başkasına ayıbını anlatmadım ben bana yakışanı yaptım bence ama yaptığı ona yakışan değildi ama yaptı affetmek de istedim ama bu kaldırılamayacak bir yükkü benim için
Şimdi de tam olarak unutmuş değilim ama eskisi gibi değil kendim için yaşıyorum artık işimde çok daha başarılıyım. O dışında hayal ettiğim hayatı yaşıyorum ama tabi bir eksik oluyor. Evet tedavi olabilir ama biraz onun acısını yaşamak bile güzel geliyor ne bileyim bu hastalıklı bir düşünce galiba ama
sen her anlamda sadık mıydın
Evet
aslında keşke yüzleşseydin evli miydin sevgili mi yakalayınca ne yaptın
Evliydim. Ya bunu özelden konuşsak mı
aç yazayım
Açtım
Zor tabiki
Kafa rahat, daha temkinli oluyor
Ve işi bilen erkek tipi
ama o cinselliğe alışıp sonra nasıl toparlıyor bakireyken bile dayanmak zor o tatmış alışmış şimdi yok çok kötü değil mç nasıl tatmin oluyor mastürbasyon da kesmez evlenmiyoelar da hepsi
Arada yapıyor
Bu tip erkekler boş kalmaz
Senle duygusallığa girer normal konuşur
Başkasıyla gider sevişir
Anlayamazsın
Profesyonel olurlar
neden ve nasıl böyleler güven olmaz mı diyorsun
Sürekli farklı kişileri tercih eder
Sevse bile bunu değiştiremezsin
Sen bilirsin yani
Daha söylenecek çok şey var da..
Yazsam olmaz
söyle lütfen neden böyle yapar peki
Evet hakikaten zor kadınsız yaşamak zor
evlilik?
Asıl hayatı onlar yaşıyor 😂
dikkat ediyor Max sanal yapıyor bayadır evlenmedi bi tanıdığım mesela eskorta da gidemiyor inancından
Kesin gidiyordur escorta
yok gitmiyorlar ya hiç evleneyen tanıdığım da var çok fazla dikkatli yaşıyor en büyük günahı belki sanaldır yani
Sen yine de çok emin olma
çok eminim ama.. bu arada bu absürt bi şey değil
Evet değil
Oruç tutmak iyi geliyor.
Hemen evleniyorlar genelde
evlenmedii
dini nikahlı sevgili😃
heii bu mantıklı djsjsks
metres yapar. Nikahlı.
kadınlar bunu artık kabul etmez ki
para veriyorsa eder. seks var, para var.
Gerçekten çok zor Allah yardımcıları olsun
amin ama onlar da çözümler bulabiliyormuş cksjdn
Ele kuvvet yaparlar
gerçeğinden sonra mastürbasyon da koyar insana be
Koyar ama başka ne yapabilir ki
ay ne bileyim işte bi de böyle birini bana tanışsana diye söylediler bana çok korkunç geliyor adamın gözler dolar işareti gibi başka şeylerle doludur aklı başında mıdır da tanışayımm
Hemen seninle evlenmek ister. Sen zevk almasan da kendi zevki için devam eder ilişkiye …
ayy of yok. yaşlanmadan psikolojisi sağlam doğru birini bulsam iyiydi ya uf mdjsj
Sen ve o kaç yaşındasınız? Sabret sabırlı ol
Yapacak bir şey yoktur ne yapsınlar
Nolacakki
Eskort a gider
Peki sence?