Eşimle yatakta öpüşürken kayınbabam odaya girdi, çok utanıyorum ne yapmalıyım?

odamızdaydık eşimle öpüşüyoduk kapımız kilitli değildi çok pişmanım keşke kilitleseydik böyle olacağını bilseydim kilitlerdim. kayınbabam içeri girdi bizi öpüşürken gördü. bizi gördüğü her yerde gülüyor. utanıyorum eşime söyledim bişey olmaz onlarda genç oldu diyor. inşllah başka yerde söylemez.
Eşimle yatakta öpüşürken kayınbabam odaya girdi, çok utanıyorum ne yapmalıyım?
Cevapla