Buluştuğum erkekler ilişki yaşadıktan sonra yazmıyorlar sizce ben çirkin olduğum için mi?

Veya zevk veremediğim için mi yoksa onlar tek seferlik istediği için mi sadece

Bebek gibisin diyen biri bile yazmadı

Buluştuğum erkekler ilişki yaşadıktan sonra yazmıyorlar sizce ben çirkin olduğum için mi?
Cevapla