Evlenince en az 1 yıl keyfince cinsellik yaşamak gerekmez mi?

Bebeğim olmasını çok istiyorum elbette ama evlenirsem en az 1 yıl sevdiğim adamla özgürce sevişmemiz gerektiğini düşünüyorum. Sizce de evlilikte keyfince başbaşa bir dönem geçirilmesi gerekmez mi? Bakıyorum evlenenler hemen çocuk derdine düşmüş. Ne ara birbirinize doydunuz ya?

Evlenince en az 1 yıl keyfince cinsellik yaşamak gerekmez mi?
Cevapla