Sizce benimle daha çok zevk almasının sebebi bana çok aşık olması mı yoksa daha güzel olmam mıdır?

Erkek arkadaşım benden önce 4 kişiyle daha ilişkiye girmiş. Hatta bazılarıyla defalarca kez yapmış, iki bin kez falan. Ama benimle aldığı zevki almamış. Sizce bunun sebebi nedir? Bana daha şiddetli şekilde aşık olması mı yoksa daha güzel olmam mı?

Güncellemeler
1 yıl
Ne kudurdunuz la ahahahshdj
Sizce benimle daha çok zevk almasının sebebi bana çok aşık olması mı yoksa daha güzel olmam mıdır?
Cevapla