Kendimden yaşça büyük erkekleri beğeniyorum. Benim sorunum ne?

Kendimden yasca buyuk erkekleri begeniyorum benim sorunum ne neden boyleyim? Yasitlarimi hic begenmiyorum cok cocuksu geliyorlar boyle daha olgun baskin olanlar bana cok cekici geliyor herkes boyle mi yoksa bir tek ben mi boyleyim (18 yasindayim)
Kendimden yaşça büyük erkekleri beğeniyorum. Benim sorunum ne?
Cevapla