Karşıma çıkacak doğru kişiyi mi beklemeliyim yoksa hayatımı mı yaşamalıyım?

mezuna bıraktım 1 yıl sonra üniversiteye gidicem (bu sefer kesin kazanıp gidicem) üniversitede karşıma çıkacak doğru kişiyi mi beklemeliyim yoksa hayatımımi yaşamalıyım biraz daha açmak gerekirse daha çok cinsel yönden soruyorum bakireliği korumalimiyim yoksa takmamam mı gerekiyor mesala karşıma çok düzgün birisi çıksa bakire değilim diye istemezse
Karşıma çıkacak doğru kişiyi mi beklemeliyim yoksa hayatımı mı yaşamalıyım?
Cevapla