Erkekler için ilk birliktelikte çok heyecan yapan kadın kötü müdür?

Eşimle 3 yıldır nişanlıyız evleneli de 2 gün oluyor. ilk yakınlaşmam ve birlikteliğim. Ön sevişmeden sonra Oral istedi kendisine yapabildiğim kadar yapmaya çalıştım ama o bana yaparken bı yandan güzeldi felaket zevkliydi ama organını bana dayayinca ilk anda kendimden geçtim resmen kalbimin atışları böyle kulağıma kulağıma vuruyordu diyim ki kendisi de boynuma yaklaştığı bileğimi tuttuğu için fark etti. Korktu baygınlık geciricem sandı ve bıraktı beni. Kahve içtim ondan mı bilmiyorum ama ne kadar çarptıysa laavboya götürdüğünde yüzüm bembeyaz olmuştu. Yarım kaldık ve bu durum hiç hoşuma gitmedi şimdi sabah da iyi misin diye sordu. Böyle olmasını istemezdim şimdi diyorum ki ne vardı bu kadar heyecanlanacak. Ama benim için hayatım boyu bir erkekle o kadar ten tene yakınlaşmak bile bir tabuydu. Erkekler bu şekil ilkinde fazla heyecan yapan kadın için ne düşünür çok mu kötü bir şey bu? Ya o anki hissin nedenini de bilmiyorum gerçekten çok garip bir yandan sanki ayıp yapıyor gibi bir yandan çok istiyorum içimde olmasını bir yandan da kızlığım bozulacak durmadan canımı yakacak gibiydi hepsi birden olunca🥺🥺🥺
Erkekler için ilk birliktelikte çok heyecan yapan kadın kötü müdür?
Cevapla