Buluşmaya reglken gittiğim için tavır yaptı, benim suçum mu?

1,5 yıllık sevgilim ama çok nadir buluşuyoruz uzak mesafe ilişkisi çünkü yıllık izin almıştı yaşadığım şehre geldi 2 gün o ara regl oldum bana neden şansa bıraktın diye kızdı, zaten çok az görüyorum seni dedi bende böyle olsun istemezdim bende çok özlüyorum ayrıca benim suçum mu bu 😞
Buluşmaya reglken gittiğim için tavır yaptı, benim suçum mu?
Cevapla