Kendim yaşça büyük erkeğe aşık oldum bu aşktan nasıl kurtulacağım:(?

Aramızda 11 yaş var ben 29 o 40 iyi anlaşıyoruz hatta ilk başta arkadastik o beni o gözle goruyomus böyle dedi bana ben sonradan ona çok bağlandım aynı iş yerindeyiz her molaya falan beraber çıkıyoruz artık duramiyorum günde 4 5 kere arıyorum aramiycam diyorum engel olamiyorum merak ediyorum özlüyorum bana arkadasimsin diyo ama beraber cinsellik de yasiyoruz evindede kalıyorum bazen ilk defa çok bağlandım 1 sene oldu bana ağzından bikez olsun kötü laf çıkmadı o beni birakip giderse canim çok yancak ama seviyorum onu ona aşık oldugumu demedim ama anliyo çok kıskanıyorum onu hep yaninda olmak istiyorum napcam ben :((

Güncellemeler
1 yıl
...
Güncellemeler
1 yıl
Fff
Kendim yaşça büyük erkeğe aşık oldum bu aşktan nasıl kurtulacağım:(?
Cevapla