Biz uzak mesafedeyiz ama asla olurumuz yok, ne yapmalıyım?

İki sene olacak konuşalı ama aramızda yani bizi samimi eden şey cinsellik konuşmaktı. Bu iki senede neler olmadı ki yani. Hiç yüzyüze gelmedik. Konuşmalarımız bir gün iyiyse diğer gün hani sopuk. 1/2 gün konuşuyosak 10 gün konuşmuyoruz. Genelde o ilk mesajı atar. Ben atmam. Zamanında kavga esnasında beni engellemişti. Umrunda bile olmamıştım niye atayım ki mesaj öyle değil mi? Haksız mıyım? Sıkıldım artık onunla konuşmaktan sanal oalrak yani. Sanalda kalmasından sıkıldım bunaldım baya. Sürekli nolucak diye düşünüyorum sizce napmalıyım ya
Biz uzak mesafedeyiz ama asla olurumuz yok, ne yapmalıyım?
Cevapla