Yanlışlıkla giden kızlık zarını diktirerek beraber olduğum insanı kandırmış olur muyum?

Hiç yalan söylemeyeceğim düştüm yanlışlıkla gitti demeyeceğim.

Ortaokuldayken kızlık zarı diye bir şey olduğunu bilmiyordum. Meraktan parmağımı birkaç kere sokunca kanadı. Sonra lisede kızlık zarını öğrenince aklıma daha önceden parmağımı soktugum ve kanadigi geldi. Bu sekilde kızlık zarimin gittiğine emin oldum.

Kızlık zarım olmasa da ben hala bakireyim. Kimseyle birlikte olmadım. Eğer kızlık zarimi diktirsem eşim olacak kişiyi kandırmış olur muyum? Unutmayın ben kimseyle birlikte olmadım.

Yanlışlıkla giden kızlık zarını diktirerek beraber olduğum insanı kandırmış olur muyum?
Cevapla