Nişanlım hakkımda kötü düşünmüş müdür?

Biz 2 aydır nişanlıyız. Henüz çokta samimi değildik. Geçen onlara gitmiştik ailesi akşam yemeğine davet etmiş. Yemek yiyildi sonra uzatmayayim daha iste bir şekilde ortam sağlanmış oldu öptüm onu dudağından. Daha önce bu kadar yakınlaşmamistık hatta cok resmiydik birde görücü usulu yani🤦‍♀️ neyse o tepki veremeden birden biri geldi hemen geri çekildim gelen kişi anlamadı ama sonra yaptığımdan çok utandım niye yaptim bilmiyorum öyle anlık bir anda oldu. İlk adımı o atsaydı keşke birde daha yeni nişanlıyız. Hakkımda kotü düşünmüş müdür? O an cesaret geldi utanmadım ama sonradan pişman oldum ve utanıyorum şimdi ondan. Ne yapmalıyım bir tavsiye lütfen?

Güncellemeler
1 yıl
Bu kategori ne alaka ama neyse daha
Nişanlım hakkımda kötü düşünmüş müdür?
Cevapla