Biz 2 aydır nişanlıyız. Henüz çokta samimi değildik. Geçen onlara gitmiştik ailesi akşam yemeğine davet etmiş. Yemek yiyildi sonra uzatmayayim daha iste bir şekilde ortam sağlanmış oldu öptüm onu dudağından. Daha önce bu kadar yakınlaşmamistık hatta cok resmiydik birde görücü usulu yani🤦♀️ neyse o tepki veremeden birden biri geldi hemen geri çekildim gelen kişi anlamadı ama sonra yaptığımdan çok utandım niye yaptim bilmiyorum öyle anlık bir anda oldu. İlk adımı o atsaydı keşke birde daha yeni nişanlıyız. Hakkımda kotü düşünmüş müdür? O an cesaret geldi utanmadım ama sonradan pişman oldum ve utanıyorum şimdi ondan. Ne yapmalıyım bir tavsiye lütfen?
Güncellemeler
1 yıl
Bu kategori ne alaka ama neyse daha
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer