Bu zamana kadar ailem istemedi bende saygi duydum onlara el alem ne der kafasindalar bide dinimizde günah diye hiç bi erkeğe dokunmadim öpüşmedim hic bisey yaşamadım kısaçası
Yaş 22
biseyler kaçirdimi bunlari yapmamakla
Yaş 22
biseyler kaçirdimi bunlari yapmamakla
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
Kaçırmadın çok da önemli bir şey değil bu dediklerin.
Bir kızın en güzel cehizi opulmemis dudaklaridir temiz kalmak temize ulaştırır sizi
Insallah sağol
Rabbim gönlünüze göre versin yapın diyenlere de ya da kaçırdın diyenlere de sormalı acaba kendi bacisinada aynı şeyi dermiydi
Amin bilmukabele evet haklisiniz bu konuda 👍🫶🏻
Ben de evliyim dünyaya tekrar gelsem aynı kişi ile evlenirim şükür 3 çocuk var tek huyu hariç 4x4 Luk gidiyoruz
Masallah nazar değdirmeyelim
görucu üsülü mü? Severek mi evlendiniz?
Görücü
Hiç bir şey kaçırmadın, doğru yoldasın, kendini korumaya devam etç
Evlenesiye kadar mi?
Evet, hiç bir çocuk annesi babasından önce başkalarıyla yatmış olsun istemez.
Hiç bir koca karısının geçmişte başkalarıyla yatmış olmasını istemez, kadının geçmişine bakılır erkeğin geleceğine, bunun farkında olup gelecek sağlayacak bir adam ile evlenene kadar beklemek en doğrusu.
Anladim sağol
Yaş 24 aynı şekilde bende yaşamadım huzurluyum herhangi bir kaybım olduğunu düşünmüyorum
Evet evlenmek istiyorum ama peki sen
Evlilik düşünmüyorum hevesim öldü🙂
Neden öldü
boş ver en doğrusunu yapıyorsun evlendiğin adamla yaşa ne yaşamak istiyorsan
Bende yapmadım hiç kaçırdık mı bilmiyom ama tek bildiğim saglik olsun gerisi boş
Aynen öyle sağlık olsun
Bende oda yok ama nasıl yapcezz hayata geldik gidiyoz
Neyin var ki?
Panik atak
Sadece bu mu?
Bunun tedavisi var diye biliyorum
Yok tedavisi ya ugrasiyom hala 6 yıl oldu
Neler yaşiyorsun panik atak da?
Papiçulo
Ne demek
Hayır bir kaybın olmamış kanka ama sana beyni cinsellik için çalışanlar çok şey kaçırdın diyebilir aldırma
Hayır, birşeyler kaçırmış sayılmazsin, ama bunları kendi isteğinle yasaman ya da yasamaman daha doğru olur
Ailem biraz koruyucu insanlar onlar olmami istedikleri gibi biri olmaya calisiyorum
İnsanların olmani istediği gibi biri değil, olmak istediğin gibi biri olmalisin
Bunu bilmek imkansız.. Karşına kim çıkacaktı? Sana ne yaşayacaktı? Bunları yaşamadan bilemeyiz..
evet bilemeyiz orasi öyle ama risk alamkdansa yaptiğım doğru diye düşünüyorum
O pencereden bakınca evet
Daha 22 yaşındasın zamanın var. Yani en azından çık gez dolaş tanı insanları.
Kimseyi tanimak istemiyorum böyle iyiyim
Ben de 25 yaşındayım toplasan 15 ben de bir şeyler kaçırdım diye düşünüyorum
Sende benim gibisin
Gibi ben bir şeyler yaşadım ama
Ozaman benim gibi değilsin seni grupdan dışarı atiyorum
Canın sağ olsun
Muhafazakar aile ortamından büyüdüysen normal bunlar türbanlımısın
Turbanlı değilim
Aile muhafazakar ama demi
Evet
Libidon baya yükseldi ve merak ediyorsun galiba
yaşın 22 daha bişey kaçırmadın hatta yeni başlıyor git yat uyu
Senin gözünde kücüğüm
çalışıyonmu
okuyorum
kaçıncı sınıf
En doğrusunu sen yapmışsın, zamanı gelir ve gönlüne girenle evlen ve bir daha gönlünden çıkarma.
Kaçırıyorsun... Din iman diye diye gençlerin hayatı s. ikildi zaten...
Yo ne guzel temiz kalmissin
Sağol
Ne demek dayicim
Dayı sensin
Tamam dede ol sen
Bu soruyu kendine sormalısın zor değil mi bu şekilde peki
22 yaşındayım bence kücüküm böyle seyler icin
Eğer sen böyle mutluysan sorun yok ama bazen herkes için aynı şey geçerli olmuyor bu durum gerçekten zorlayıcı bir hal alabiliyor
Neden zorlayici bi hal alsin ki?
Çünkü yaşanmamışlıklar bastırılmış duygular bazen insanı zorlayabiliyor
Temiz kizsin masallah
Sağol
Harikasın eşin çok şanslı olcak
tohuma kaçmışsın hala soruyorsun...
Kaçan eden yok emin ol
Ben de öyleyim sevgilim olmadı
erkek olarak
En iyisini yapmışsın