Hiçbir erkekle bir şey yaşamadım, elini tutmadım öpüşmedin çıkmadım görüşmedim sizce bir şeyler kaçırdı mı?

Bu zamana kadar ailem istemedi bende saygi duydum onlara el alem ne der kafasindalar bide dinimizde günah diye hiç bi erkeğe dokunmadim öpüşmedim hic bisey yaşamadım kısaçası
Yaş 22
biseyler kaçirdimi bunlari yapmamakla
Hiçbir erkekle bir şey yaşamadım, elini tutmadım öpüşmedin çıkmadım görüşmedim sizce bir şeyler kaçırdı mı?
Cevapla