Yanında sessiz oturup yine de rahatsız olmadığınız insanlar var mı?

Iki insan arasındaki sessizlik her zaman rahatsız eder. Sizi rahatsız etmeyen durumlar ya da insanlar var mı?

Bu arada cinsellik yaşarken kimseyi kolay kolay rahatsız etmiyor sanırım. Belki de insan içgüdüsel olarak tüm ilişkilerinin cinselliğe varmasını istediği içindir. Orası nihai bir sonuç olduğu için artık sessiz kalmak kimseyi rahatsız etmiyordur, sonuçlanmıştir yani. Siz ne düşünüyorsunuz?

Yanında sessiz oturup yine de rahatsız olmadığınız insanlar var mı?
Cevapla