Herhangi bir tanışıklık olmadan, bir yabancıyı düşünmek ve hayal etmek aldatmak mıdır?

Şöyle ki; diyelim biriyle sevgilisiniz ama yolda gördüğünüz birinden çok etkilendiniz ve onu düşünüp hayal kurdunuz Bu aldatmaya giriyor mu? Ne tensel temas ne de herhangi bir görüşme buluşma bakışma tanışma olmaksızın. Düşünce yoluyla yapılmış olan bu davranış aldatmaya giriyor mu?

(soruları sadece öylesine soruyorum benimle ilgisi yok )

Herhangi bir tanışıklık olmadan, bir yabancıyı düşünmek ve hayal etmek aldatmak mıdır?
Cevapla