Sevgilime ilk zamanlar öpüştüm demiştim çünkü çoğu cinsel olayı bilmediğim için hiçbir sey bilmediğimi düşünsün istememiştim. Bugün daha çok tutamadım o yalanı söyledim önceden bişe yaşamadım diye. Ben öğretirim sana dedi
Siz böyle bir olayda ne tepki verirsiniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Olabilir ya gayet normal ama böyle şeylerde yalan söylememek bence daha doğru
Olması gereken bu değil midir her insan sevdiğinin ilki olmak istemez mi zaten
Mutlu olurum şakasız sen ne tatlı birşeysin öyle derim cxhbcgb
Ben bana dürüst olmadığı için kızardım bil veya bilme hiç önemli değil Derim ki bende bakır biriyim bakır olmasamda bu arada aynısını savurum yqlan asla sevmem
Bak ne kadar ilişkin olursa olsun her zaman ilk defa böyle şeyler yaşıyorum demen lazım bu değişmeyen bir kuraldır 😂😂
Ben tam tersini demişim işte 😅
Tam tersi nas mış😂
Normalde opusmedim kimseyle opustum demiştim
Anlaşılan bir şey bu 😁
bir şey düşünmem bir şey mi düşünmeliyim
Yalana gerek yok
Bencede içim daralıyordu itiraf ettim kurtuldum
O tecrübeli mi
Evet
Anladım bence tecrübesiz kişiler kendileri gibi kişilerle sevgili olmalı
Neden
Bazı heyecanları tatman için mesela ben hiç bir şey yapmadım sen gibi ve bende kendim gibi biriyle yaparım ancak
Neden yalan söyledin ki
O bu konuda çok deneyimli kendimi çok bilgisiz hissettim belki bırakır diye düşündüm
Ne kadar süredir sevgilin
9 ay oldu
9 aydır cinsellik olmadı mı hiç
Yok daha opusmedik bile
Hem çok tecrübeli diyosun hem de tık yok 9 ay ne yaptı eleman
Ben çekindiğim için
Öncesi dolu dolu geçen erkek sence 9 aydır tık yok mudır
Bilemem
Bir an önce birşeyler yapmadan kuş kaçar
Ne güzel işte ilki ben olurum
Ben hiçbir tepkş vermemiştim eşime
Neden
Ne tepki vereyim ki buna?
Bilmem ki
En güzeli zaten saf temiz biri
Normall
Sen peki
Hoşuma giderdi
Benim hoşuma gider
Mutlu olurdum