Sevgilimin hoşuna giden benim için de güzel kolay olan şeyleri yapmam doğru degil mi yani?

Sevgilim benim her istediğimi yapıyor iğrenmiyor olmaz demiyor yapiyor. Ben her zaman öpüyordum ayaklarını bugün tabanını tek tek parmaklarını ayağını komple emdim y***dım ikimizin de hoşuna gitti o çok da zevk alıyorum dedi ben de öyle söyleyince çok sevindim mutlu oldum 😍😅 arkadaşıma anlattım kanka nasıl yaptın çok kötü değil mi falan dedi bence kesinlikle değil dedim
Sevgilimin hoşuna giden benim için de güzel kolay olan şeyleri yapmam doğru degil mi yani?
Sevgilimin hoşuna giden benim için de güzel kolay olan şeyleri yapmam doğru degil mi yani?
Sevgilimin hoşuna giden benim için de güzel kolay olan şeyleri yapmam doğru degil mi yani?
Cevapla