Sevgilim benim her istediğimi yapıyor iğrenmiyor olmaz demiyor yapiyor. Ben her zaman öpüyordum ayaklarını bugün tabanını tek tek parmaklarını ayağını komple emdim y***dım ikimizin de hoşuna gitti o çok da zevk alıyorum dedi ben de öyle söyleyince çok sevindim mutlu oldum 😍😅 arkadaşıma anlattım kanka nasıl yaptın çok kötü değil mi falan dedi bence kesinlikle değil dedim
Sevgilimin hoşuna giden benim için de güzel kolay olan şeyleri yapmam doğru degil mi yani?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Sende bayağı bir ayak fetişi var. merak ettim bak
Ne güzel işte. Arkadaşın demek sevmiyor iğrneiyor normal yani sizinki de gayet normal. İkiniz d ememnuznsaız ne mutlu size
Yani ikinizin de hoşuna gidiyorsa ne güzel
Öğürme ile kusma arasında gidip geliyorum
Kulaklarını falan da em boynunu yine
degilmiş demek
Evet kötü pis bir şey değil ki yani ayak sonuçta bu
Takilmayin böyle ufak seylere