Sevişmek için tanıştık ama sohbet etmeye başlayınca cinsellik unutuldu çok bağlandık. Ama yaşı benden çok küçük. Ne yapsam?

Her gün konuşmazsak bir şey eksik gibi geliyor. Ama bana bu işkence gibi geliyor artık. Çocuk sevişmek istemiyor gönül ilişkisi istiyor ama geleceği olmayan bir şey için niye bağlanayım. Yazma bana dedim ne kadar acı da çeksem. Haksız mıyım?
Sevişmek için tanıştık ama sohbet etmeye başlayınca cinsellik unutuldu çok bağlandık. Ama yaşı benden çok küçük. Ne yapsam?
Cevapla