Olgun insanlarız, tanıştık yakınlaştık ve bir şeyler yaşandı, 2 seneden fazla yalnız olduğumu biliyor. Onun için önemli mi?

Cinselikten sonra da çok masum davranmaya başladı, hani gerçekten uzun bir süre yalnız olduğumu anladı herhalde, sürekli sarılmalar, koklamalar vs başladı.. hani uzun bir sure sonra onu seçip ona güvendiğim için mi onu ayırdığım için mi oluyor? Teşekkür bile etti, hani seni anladım dedi çekindiğini de ama bana güvendin ve evime geldin...

Ben 30 o 37 yaşında.. Olgunuz ama yine de onun için bu onemli mi? O yüzden mi daha tatlı olmaya başladı bana karşı?

Olgun insanlarız, tanıştık yakınlaştık ve bir şeyler yaşandı, 2 seneden fazla yalnız olduğumu biliyor. Onun için önemli mi?
Cevapla