Bazen sırf karizmasını, aurasını, yakışıklı veya güzel olduğu için iç geçirdiğiniz birileri oldu mu 


Okurken sınıftaki bir kız tam bu tarife uyuyor. Hatta o da senden nefret ediyorum ama didişmek hoşuma gidiyor demişti.
Şeytan diyordu ki şuracıkta yatır...
Hayr duygusal bağ kuramadıgm birini neden arzulayaym ya
Cevap
7Cevap
Sevmediğim birini arzulamam da.
Hayır sevmediğim bir insanla bırak sevişmeyi görmek dahi istemem.. sadece eşimle cinsellik yaşarım oda evlenince o kadar
Hayır olmadı tabiki olamazda.. Ama bu soru nerden çıktı bitanem.. 😅
Öyle mi diyorsun..
Hayır 🤣 sevmediğim birisiyle bu tarz muhabbetlere bile girmem ben cinselliğiin için de duygu ararım aşk ararım
Hayatımda sadece bir kişiyi arzuladım öyle de kalır.
Hayır hiç te olmadı 😂😂
Benim öyle düşüncelerim yok
Kadınlar duygusal bağ kurmadan kimseyle sevismek istemez. Bu erkeklere has bir durum.
Ben daha hiç öpüşmedim😔
Ay yok önce benim aşık olmam lazım
Evet oldu
Hayır olmadı, olmazda.
Bur sürü insan oldu hepsi gelip geçti
Tehlikeli soru 😂
Olmuştur
Evet oldu 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar