2 günlüğüne seviştiğim erkeğe aşık oldum ne yapacağım?

Ya aslinda tipim de degil ama cok güzel yapiyordu bana iyi davrandi ve cok kötüyüm fena aşik oldum baskasiyla oluyor düsüncesi beni delirtuyor napcam? Gel tek benim ol evlenelim desem kabul etmez..

2 günlüğüne seviştiğim erkeğe aşık oldum ne yapacağım?
Cevapla