Günaydın. seks esnasında kadınlar mı daha çok enerji harcar yoksa erkekler mi?
Sabah herkesin enerjisi yerindeyken sormasam olmazdı 😂
Sabah herkesin enerjisi yerindeyken sormasam olmazdı 😂


Şöyleki.
İlk o üstüne geliyor. Kendini 2 3 kez boşaltıyor. Ve çok yoruluyor.
Bende üstte iken yoruluyordum. Ama. Spor sayesinde şimdi daha iyiyim.
.
Ben üstümde sevmiyorum. Şimdi karar aldık .
Spordan sonra yorulmadığım için üstüme gelmesine gerek yok Muş. Onun için bu kararda.
İş bana düşüyor
Pozisyona göre değişir misyoner doggy gibi erkeğin git gel yaptığı pozisyonlarda erkek daha çok yorulur ama cowgirl gibi kadının aktif olduğu pozisyonlarda ise kadın daha çok yorulur.
Cevap
36Cevap
İkisi de
Erkekler tabiki. Ama her erkek ayni degil. Benim gibi hukmeden erkek hakimiyet kendisinde olursa daha cok efor sarfeder
Tabi erkekler siz uzanın gerisi bizde kucakta taşıma vs
Erkekler tabi k. Harcamayan da erkeğim diye gezmesin zaten
Kesinlikle biz harcıyoruz koşmuş gibi yoruyor durmadan gir çık belimiz yoruluyor
Benim gördüğüm herşeye hayır diye diye kızların enerjisi kalmıyor… çok yoruluyorlar😅
Kadınlar kurbanlık gibi yatıyor ne enerji harcayacak
Seks esnasında bu pozisyona göre değişir ama genelde erkek daha fazla efor harcar.
Genelde erkekler
Ama tabi kadın aktif ise aynı şekilde kadında
Tek taraflı çalışan ben olursam ben tek taraflı çalışan olmayan sevgilim olursa eğer o çalışırsa o..
O yuzden eşitlik için değişim olmadı lazım..
2 Dk hoplayamazsınız ama 30 dakika pompalasak yoruldun mu dersiniz.
Gözünüz doysun m-k-a kondisyon yapıcaz derken toma heykeline dönüyoruz
Bu pozisyona sor kişiye göre değişir, birde tabi libido durumu var.
Erkekler daha fazla harcıyor. Seks erkeğin daha aktif olmasının gerektiği bir etkinlik.
Kesinlikle erkekler, ama ben hakkimi helal ediyorum:)
Buna sadece gülerim 😂
Kahve içmeyi unutma sjsjssjsj
Yapta içelim 😂
Erkekler bi tık sanki🤭
Kesinlikle erkek😉
Maalesef biz erkekler :D
E yani erkek daha fazla efor sarf eder
Erkekler tabi ki
ben harcıyorum özellikle oral yaparken
Aktif olmayı seven taraf
değişiyor ama daha çok kadınlar sanki :)
Erkekler biraz fazla. sanki
Genel olarak erkekler
Bence ben daha çok harcarım
Erkekler tabi ki
Ah zavallı erkekler haha
kesinlke erkek
Erkekler tabiki. İnanılmaz efor sarfediyoruz
Erkekler daha çok enerji harcar
Sanırım erkekler
Erkek
Kesinlikle erkekler
Kim ustteyse
Erkekler
Erkekler
Erkek
Erkekler
Erkekler
Erkek
Erkek tabikide
Erkekler heralde
Kadin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?