Seks bittikten sonra genelde yapılabilecek en mantıklı şey ne oluyor? Örneğin duşa gitmek olabilir ya da partnerin yanında durup biraz daha onunla vakit geçirmek ya da bir sonraki tur için hazırlık yapmak gibi … #reda
Seks bittikten sonra o yaptığınız ya da yapacağınız ilk şey ne oluyor?
ben genellikle partnerimi kodlarımla sarıp başını koynuma yaslar saçını okşarken sevgi sözcüklerini fısıldarım yorgunsa koynumda uyutur değilse 2. hatta isters3. turu yaparız tabi her tur değişik olmalı mesela ilk tur kama sutra yaptıksa 2. tur taocu seks 3. turda klasik retro olabilir
Herkes bir şey yapıyor nerede bu kadınların şikayetçi olduğu g*tünü dönüp yatan erkekler? :D Hadi onu da ben tamamlayayım g*tümü dönüp yatmak diyorum :D :D
Ben evli olsaydım ve seks yapsaydım tabi ki de seks bittikten sonra sigaramı yakar sonra da eşime sarılır uyurdum sabah kalkınca da duş işini çözerdik :D