Erkek arkadaşımla ilişkiye girdik, bu ilişkinin sonu ne olacak?

Şimdi şöyle oldu. Sürtünürken yanlışlıkla içime girdi ve bizim istemeden cinsel hayatimiz başladı. Bu sürec içinde ben bekaretimi yanlışlıkla kaybetmiş olduğum için mental bir çöküş yaşadım ve sürekli kavga ettik. Fakat bir yandan da seks yapmaya devam ettik. Üç defa yaptık sonra ayrıldık. Sevgilim de ilgiyi alakayı sevgiyi tamamen kesti, hatta bitirmek isteyen de kendisiydi. Aradan yaklaşık 1 ay geçti. Beni unutamadığını, rüyalarına girdiğimi, çok özlediğini yazdı. Tekrar bir araya geldik, bir defa daha seks yaptık sonra yine kavga ettik ayrıldık. O benim ilkim ben de onun ilkiyim. Siz bu ilişkinin sonunu nasıl görüyorsunuz, anlaşamıyoruz bu aşikar ama geri dönmelere devam edecek mi sizce?

Erkek arkadaşımla ilişkiye girdik, bu ilişkinin sonu ne olacak?
Cevapla