Flört ettiğim kişi benimle günlük iletişim kurarken yorulduğunu söyledi, eskisi gibi istekli yazışması için ne yapabilirim?

Aramızda güzel bir iletişim vardı fakat ben kendisine aşık olduğum için en son kıskandığımı belli etmeksizin gittiği yer konusunda kendisine tekrarlayan ve saçma olabilecek sorular sordum. Direk kıskandığımı belli etmeyeyim diye başka şeyleri bahane ederek sorular sorduk çocuk bile anlayamadı ne olduğunu. Çocuk nereye gittiğini söylediği halde başka yere uğradınız mı deyip durdum başka kızla buluşuyor mu bunu merak ettiğim için. Şu an geldiğimiz aşamada bunu merak etmeye hakkım yok ama bu sefer gerçekten saçmaladım. Çocuk da “leb demeden leblebiyi anlamanı beklemiyorum ama artık iş olsun diye bana soru sorduğunu düşünmeye başladım ve nereye gittiğimizi saat kaçta gittiğimizi söylediğim halde başka yere gidip gitmeyeceğimizi soruyorsun en azından soru sorarken biraz daha mantıklı ol” dedi.. ve haklıydı. Aslında defalarca soru sormamın sebebi kıskançlık mevzusuydu böyle söylemedim tabi, mental yorgunluğum var bu yüzden söylediklerine odaklanamadım tekrar tekrar saçma bazı sorular yöneltmiş olabilirim dedim. Ama o gün bana çok önemli bir cümle kurdu: “seninle günlük iletişimde çok yoruluyorum biliyor musun?” Dedi. Çünkü gerçekten de son zamanlarda güzergah sorma meselesinde bile ben ona etkili cevaplar veremiyorum adeta moron gibi davranıyorum çünkü çok aşığım ve bazen çok heyecanlanıyorum o mesaj atınca. Benden uzaklaştığını fark edince de hep dönen ve özür dileyen kişi oluyorum. Onu sevdiğimi de biliyor. Cevaplarken saçmalıyorum. Benden gözle görülür derecede uzaklaştı, yazışırken soru sormuyor konu açmıyor hep geç görüyor falan. Birbirimizi anlayamadığımızı ve benim çok dolambaçlı bir düşünce yapısına ship olduğumu söyledi. Bu durumu nasıl değiştirebilirim?
Flört ettiğim kişi benimle günlük iletişim kurarken yorulduğunu söyledi, eskisi gibi istekli yazışması için ne yapabilirim?
Cevapla