Toplumun iki yüzlülüğü, takma sen aldırma, kendi hayatına bak, mutlu ol, insanlar art niyetli, iyi değiller, senin onlar için üzülmeni hakketmiyorlar.
06 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim neyse ki biri gerçekleri kabul etmeye başlamış
Soran+1 yılValla kendi zevkimi ön plana koymam gerekiyormuş sadece kendi ihtiyaçlarını düşünmem gerekiyormuş bencil olmam gerekiyormuş ben bunu anladım. Fedakarlık yapınca tepesine çıkıyorlar insanın
Soran+1 yılO zaman kimseyle evlenmeden yaşama diyorsun
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
Cinsel Yaşam konusunda 10,7b cevap paylaştı. Ben yargilamam asla cünkü bende istekliyim bu normal cinsel sohbet filan severim ama amasyada veya mesajlasacak bayan yok
04 Yorumla
Soran+1 yılOna bakarsan herkes istekli. Gelip benimle sexting yapan bile sonradan patlak dedi. Türk erkeklerini çözdüm artık uzak duruyorum
Soran+1 yılHe he
- Cinsel Yaşam konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılHerkesin kendi hayatı yargılamak bize düşmez kendinde partnerlerin mutluysa milletin ne deşiği ne düşündüğü de umurunda olmamalı
011 Yorumla
Soran+1 yılMutlu değilim
- +1 yıl
Mutsuzluğun sebebi ela alem sözlerimi kendinden kaynaklı mı?
Soran+1 yılİkisi de. Kendime de kızıyorum
- +1 yıl
Kendine kızacak durum yok hormonlar rahat vermiyordur , kimsenin ne dediğini de önemsememeye çalış kendi hayatın istediğin gibi yaşamalısın başkalarına göre değil
Soran+1 yılO yüzden kendime kızmıyorum. Bazılarına hak etmedikleri zevkleri yaşattığım için fedakarlık yaptığım için kendime kızıyorum
- +1 yıl
O zaman haklısın hak etmeyeni saçının telini göstermemelisin , karşılıklı anlayış değer göstermek önemli
- +1 yıl
Arkadaşça yaklaşan seni anlamaya çalışan hiç mi olmadı?
Soran+1 yılMaalesef
- +1 yıl
Dinlemek anlamak isterdim izin verirsen
Soran+1 yılBen kimseyle özelden konuşmuyorum artık sağol
- +1 yıl
Sen bilirsin tabii ki kararın saygı duyarım zaten görüşmediğimiz için sorun da değil
nasıl harcadılar yavrum seni? gruba alıp ziktikten sonra sna ırıspı mı dediler?
16 Yorumla
Soran+1 yılBacın o aradaki kişi
Soran+1 yılAnanın babandan aldığı kadar değil?
Soran+1 yılÖyle zaten
- Cinsel Yaşam konusunda 6,3b cevap paylaştı.
+1 yılSen niye mağdur rolündesin hep? İsteğin fazlaysa yaşa, kiminle nerde istiyorsan. Toplumu neden umursuyorsun bu kadar?
03 Yorumla
Soran+1 yılYa sus kekoo tatava yapma
- +1 yıl
Kıyamam sanaaaaaa, onaylanmayınca, pohpohlanmayınca saldırıya mı geçtin hemen.
Soran+1 yılMağdur olduğum için mağdur rolündeyim. Sorularımı daha çok takip et
- Cinsel Yaşam konusunda 16,5b cevap paylaştı.
+1 yılBeni katma. Ben cinsel isteği yüksek kadınları hiç bu yüzden eleştirmedim, aksine teşvik ettim.
08 Yorumla
Soran+1 yılÇoğu dediğim gibi.
- +1 yıl
Olabilir. O zaman onlardan uzak durup dişiliğini, libidosunu gizlemeyen kadınlardan hoşlanan erkeklerle görüşürsün. Sevişirsin, sevişmezsin orası ayrı.
- +1 yıl
Görüşmemen gereken erkeklere bekaret takıntılı ataerkil, yobaz sığırlar da dahil.
Soran+1 yılHemen hemen hepsi bekaret takıntılı değil mi
- +1 yıl
Yoo, hepimiz öyle değiliz.
Soran+1 yılBinde bir çıkar umursamayan. Onlar da genellikle karısını başka kişilerle hayal edenler falan olur 😂😂 normali bizi bulmaz
- +1 yıl
Kadın cinselliğine din ve ataerkil kültür penceresinden bakmayan, Batı normlarıyla kadınların cinsel özgürlüğünü savunan erkekler de var, benim gibi. Belki sayımız azdır.
Soran+1 yılBana artık gerçek olanlar da samimi gelmez gördüklerimden sonra içim dışım art niyet ön yargı oldu.
- Cinsel Yaşam konusunda 645 cevap paylaştı.
+1 yılToplumdan farklı olunca dışlıyorlar senin suçun yok
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSaçma sapan insanlarla takılırsan yererler. Adam gibi insanlarla takılırsan överler.
039 Yorumla
Soran+1 yılAdam gibi adam var mıydı? Varsa bize niye denk gelmiyor
Cevap sahibi+1 yılNasıl tiplerden hoşlanıyorsun? Genelde serseri aykırı tiplerle mi yakınlaşıyorsun?
Soran+1 yılSerseri dediklerin de ahlakçılık yapıyor o nasıl oluyor?
Soran+1 yılSanki kendileri düzgünmüş namusluymuş gibi konuşuyorlar
Cevap sahibi+1 yılİşte bu serseri tipler genelde bir sürü kızla olup bakire ararlar. Düzgün kendinden emin bir erkek böyle bir şey zaten söylemez sana. Bir ilişkide sağlıklı olan hem cinselliğin olması hem de karşılıklı sevgi saygının olmasıdır. Senin takıldığın tipler sorunlu tipler muhtemelen, sadece cinsellik olsun istiyorlar. Cinselliği verince kötü kız oluyorsun. Saçmalıyorlar yani. Sen tüm erkekler kötüdür diyerek güncellemede yazdığın gibi her erkeği aynı düşünme yani. Gayet düzgün ne istediğinin farkında adamlar da var elbette.
Soran+1 yılTamam da bunlar üniversite okuyan tiplerdi. Bunlar böyle ise cahil olanları düşünemiyorum. Demek ki toplumsal bir sorun bu
Cevap sahibi+1 yılÜniversite okumak artık basit bir şey. Hangi üniversitede okumuş, hangi bölümde okumuş bunlar daha önemli. Her şeyden önemlisi kendini bu hayatta yetiştirebilmiş mi? Kadınları sadece vajinadan ibaret gören asalak tiplerden seçme birlikte olacağın insanları. Gerçekten olgunlaşmış, sana değer vermeyi bilen ve cinselliğin karşılıklı olduğunu bilerek sana da zevk vermek isteyen insanları bulmalısın. Konuşmalarından falan anlaşılır aslında bu tarz tipler ama libidon yüksekken belki ayırt edemiyor olabilirsin o an maalesef.
Soran+1 yılArtık neyin ne olduğunu anlıyorum zaten. Bakire değilim diye folloş demişti bir tanesi. Benim cinsel hayatim bitti zaten bunların nemalanmasına izin vermem elimle tatmin olurum daha iyi
Cevap sahibi+1 yılYa işte çok saçma sapan insanlara denk gelmişsin. Kendini soğutma, cinsellik güzel bir şey. Sadece insan seçimlerine daha dikkat etsen yeterli. Daha ayrıntısına da girerim hangi ortamlarda nasıl bu durum başına geldi diye ya da tavsiyede bulunabilirim istersen. Ya da bu kadar yeterli kararımda eminim dersen senin tercihin tabiki.
Soran+1 yılCinsellikten soğumadım erkeklerden soğudum güvenim yok kimseye
Cevap sahibi+1 yılHiç mi düzgün erkek yok yani sence bu dünyada?
Soran+1 yılBeni bulmadı. Burdan bile konuştuklarım tanıştıklarım bir çeşit çıktı. Beni yerdiler ezmeye çalıştılar bir siiikim boylarına bakmadan
Soran+1 yılBenim gibi güzel kız yoktu gelmiş bana çirkin diyor. Ben çirkinsem artık.
Soran+1 yılBaşta yalakalık yağcılık yapmış ilk mesajı bile iltifat dolu.5 yıl konuşmuşuz iletişimi koparmamış. Sonra bana çirkin diyor. Ee o zaman başta niye bu kadar yağcılık yalakalık yaptın derler adama abaza kardeşim n'olacak. Keşke geberse böyleleri.
Soran+1 yılAbaza o.. ç..
Soran+1 yılO kişiye dedim yanlış anlama sana değil
Cevap sahibi+1 yılNormalde kimseye bunu söylemem ama bu kadar kötü şey yaşadığın için söyleyeceğim. Düzgün insanlar olduğunu sana göstermemi istiyorsan tanışabiliriz. Yurtdışında iyi bir eğitim aldım, ve kimseyi küçük görmedim bu hayatta şimdiye kadar. Yok dersen de sadece bil, düzgün insanlar var. Sayıları az sadece, arayıp bulman gerekiyor bu insanları.
Soran+1 yılTeşekkür ederim ama artık burdan zaten kimseyle samimiyet kurmak istemiyorum. Bir tanıdık mesaj atsa bile rahatsız oluyorum. Psikolojim bozuk zaten. Bu arada arayan belasını da bulur mevlasını da demişler. Ben resmen belamı buldum artık aranmam.
Cevap sahibi+1 yılAnladım ben senin demek istediğini merak etme. 5 yıl boyunca beraber miydiniz fb olarak?
Cevap sahibi+1 yılNe demek, nasıl istersen.
Soran+1 yılYok be sanaldan öteye geçmedik zaten bu yüzden de kudurdu. Buluşmadığım için de bilendi. Buluşmama sebebim de zaten küfür etmesi kaba davranması geçmiş yaşanmışlıklar konusunda bana zorbalık yapmasaydı.
Cevap sahibi+1 yılPeki kendini bu kadar belli eden bir hıyara karşı neden sanaldan da olsa cinselliği devam ettirdin?
Soran+1 yılCinselliğe devam ettiğimiz söylenemez. Sonradan arkadaşça bir iletişim oluştu. Yalnız ara ara küfürler ederdi aşağılamaya çalışırdı geçmişim konusunda zorbalık yapardı kavga ederdik. Ben de hata yaptım işte her gelişinde affettim şans verdim hep ama çok soğudum. Artık bana cinsel yönden bile çekici gelmiyordu. Son zamanlarda kendisi önceden sexting yapmamızdan yüz bulup bana cinsel mesajlar yazıyordu sarkıntılık yapıyordu oranı yalayayım buranı yalayayım diye. Ben hiç karşılık vermiyordum midem bulanıyordu artık kendisinden. Sonra da zaten büyük bir kavga ettik ben de hesabını patlattım kayboldu gitti 😂😂😂 umarım ölmüştür. Sırf beni bulamasın diye yeni hesabıma eski fotoğraflarımı koymuyorum
Soran+1 yılBana bulaşmamalıydı bak şunu unutmayın yaralı bir kadın çok tehlikelidir. Bu kadar damarıma basarak hata yaptı. Bak kaç yıldır kullandığı hesabı bir anda patlattım yönetime şikayet edip
Cevap sahibi+1 yılAa siz hep KS üzerinden iletişimde miydiniz? Whatsappa falan geçmediniz mi? Ya bir de cidden asalağın tekiymiş. Sende alışkanlık olduğu için muhtemelen bu kadar şeye rağmen ilişkini devam ettirmişsimdir. mastürbasyon videosu mu atıyordun sadece? Bunun nesini zorbalıyordu ki?
Soran+1 yılYok eski numaramı vermiştim sonra numara değiştirdim vermedim. Wp üzerinden de konuştuk önceden.5 yıldır iletişim halindeydik nerdeyse. En son ksde büyük bir kavga ettik 4 5 yıllık master hesabını patlattım. Ben vefalı biriyim daha doğrusu öyleydim bunca yılın hatrı var dedim en azından arkadaşça konuşuruz dedim o kendini nimetten saydı sanki ona muhtaçmışım gibi bir yaklaşım sergiledi.5 yıldır siiiktiir olup gitmedin hayatımdan dedi sanki onu zorla tutmuşum gibi. Baya ağır küfürler etti geçmişimle vurdu kendisi çok namuslu şerefli biriymiş gibi ilk cinsel birlikteliğini aşağıladığı kürt bir eskortla yaşayan vatandaş bana kaliteden kişilikten bahsetti. Yok ya ben ona hiç video atmadım önceden nude attığım oldu ama ona da pişman oldum. Bana en son göötünü açsan bakmam seni zerre beğenmiyorum falan yazdı. Böyle biri olduğunu bilsem zaten foto moto da atmazdım hiç
Cevap sahibi+1 yılSaldırgan bir köpek gibi davranmış işte boş ver. Senelerinde bir anlamı yok gerçek yüzünü ortaya çıkardığı için. Ben zaten burdaki masterları bilmemneleri çok boş buluyorum. Hepsi değildir belki ama çoğu bomboş insanlar. Hesaplarının yanına bir harf gelince kendilerini bir şey zannediyorlar. Reziller çoğu. Versen soluksuz yapardı eminim. Geçmişinden vurmasından kastın ne? Çok erkekle mi birlikte oldun bu mu yani?
Soran+1 yılYa aslında ikinci yılda da küfürler ettiği zorbalık yaptığı olmuştu sonradan gelip af falan dileyince affetmiştim affetmemek lazımmış işte. Kendi çabasıyla master olmadı ki o. Yazılım bilgisi vardı yazılım robotu kullanarak xper kastı. Yazılım robotu ile kız hesaplarına toplu halde mesaj atardı. Ben seneler içinde bunu çözdüm zaten kendisi de anlatıyordu. Yönetime bildirdim. Bu yüzden hesabını kapattılar. Düşün saf bir kız olsa mesajı sadece kendisine attı sanar halbuki bu sayısız pembe hesaba aynı mesajı atıyor robot yoluyla. Tabi versem soluksuz yapardı ama Allah korudu zaten hastalık falan da kapardım malum kime girip çıktığı belli olmayan bir vatandaş.
Soran+1 yılReşit olmadığım dönem birileriyle ilişkim oldu tecavüze de uğradım şikayet etmek zorunda kalmıştım onu bu kişiyle paylaştım o da her seferinde bu olayları yüzüme vurup canımı yaktı
Cevap sahibi+1 yılAa tesadüfe bak ben de yazılım mühendisiyim. Ama hiç böyle saçma sapan şeyler yapmadım hayatımda. Ayrıca tezavüze uğradın diye insan mı zorbalanır ne alaka? Nasıl bir saçmalık bu?
Soran+1 yılO örgün okumamış eğitimi var mı yok mu belli değil ama bilgisi vardı işi kendi kendine de çözmüş olabilir. Bir diplomam var diyordu bir üniversiteden terkim diyordu ne book olduğu belli değildi. Sen bir kere tecavüze uğradın ben hayat boyu zorbalandım, sen benim yaşadıklarımı yaşasan mafya babası ya da seri katil olurdun diye acıtasyon yapardı bir de kendisine de birilerine de iftira attığımı öne sürerdi sen onlarca kişiye iftira atmışsın diye üzerime gelirdi oysa ben bana kötülük yapan 3 4 şahısı şikayet etmiştim. Buna da hakkım vardı mecbur bırakıldım. Hem tecavüze uğradığımı kabul eder hem de iftiracı olduğumu iddia ederdi. En son kızın biri buna bir otelde resepsiyonistlik yaparken tecavüz iftirası atmış bana o kız da senin gibi onlarca kişiye iftira atmış diyerek üstüme geldi. Hem tecavüze uğramışım hem de iftiracı oluyorum nasıl oluyorsa. Bence hastaydı bu. Zaten 21 yaşına kadar sosyal fobi hastalığı ile mücadele ettim evden dışarı çıkmadım diyordu ama yine de başka bir insanı yaşadıklarıyla vurması affedilemez. Ona üzülmüyorum artık. Ne yaşıyorsa hak ediyor
Cevap sahibi+1 yılEvet psikolojisi bozuk. Dediğin gibi de yazılımcıyla yazılım mühendisi farklı şeyler. Yine de aynı sektördeymişiz diye şaşırdım. Ben de sandım ki senin aktif bir cinsel hayatın var çok kişiyle seks yaptığın için kıskanıyor da zorbalıyor. Bomboş birisiymiş.
Soran+1 yılYok be zaten kıskanmazdı bile. Ben kıskanırdım onu başkalarından mal gibi saf gibi. Değmezmiş işte kendilerini bir halt sanıyorlar sonra böyle. Sana değer verseydim başka bir kızla beraber yaptığımızı hayal etmezdim diye de ekledi.
Cevap sahibi+1 yılSalla gitsin boş ver dediğim gibi. Hayatındaki yeni erkeklere bak. Düzgün olanlarda var. Önyargılı olma herkese bunun yüzünden.
Soran+1 yılBu bir kişiden ibaret değil bir kaç kişiden biriydi sadece sana anlattığım. Hepsi bir kazık attı bana
Cevap sahibi+1 yılNe gibi? Diğerleri ne yaptı?
Soran+1 yılboş ver yaptılar işte
Cevap sahibi+1 yılPeki yeterince dertleştik sanırım. Tanışmakta istemediğin için sana hayatta mutluluklar diliyorum. Sıkma canını.
Soran+1 yılTeşekkür ederim sana da mutluluklae
Gizli Üye(36-45)+1 yılÇünkü aseksüel bir toplumda yaşıyoruz. Kadın / erkek seks özürlü.
01 Yorumla
Soran+1 yılYok be bazıları da hayvan gibi istekli. Buna rağmen namus duyarı kasıyorlar. Kendi insanımdan nefret ettim bu yüzden
Gizli Üye(36-45)+1 yılKüçükken göster amcana pipini diye büyütülen ataerkil yobaz toplumdan ne bekliyorsunuz
00 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılyanlış insanlarla karşılaşman ve ön yargılı düşünceler
00 Yorumla - Cinsel Yaşam konusunda 723 cevap paylaştı.
+1 yılHarcamaktan kastin ne ki? El ustunde tutmalari falan mi lazim anlamadim
114 Yorumla
Soran+1 yılEvet senin gibileri bile el üstünde tutuyorlar beni neden tutmasınlar 😂😂
Soran+1 yılEl üstünde tutsunlar da demedim. En azından saygı duyabilirlerdi. Kimse kimseye bedava bişeyini vermiyor bu devirde. Hadi bundan sonra bulsunlar da benim gibisini göreyim hahay
Soran+1 yılBizim de gözümüz açıldı rahat olun eskisi gibi saf değiliz. Evlenirken bakire kadın isteyen Türk erkeğine bi yerimi vermem kurban ederim
- +1 yıl
Keske bu zihniyete en basindan sahip olabilseydin, birseyleri kaybetmeden once... 😕
Soran+1 yılİnsanlığımı kaybetmedim ya şükür sizler gibi
- +1 yıl
Neden bana surekli bi atar pesinesin bebeeem. Ksr bkma ama seni zken ben diilim,. nedir bana bu ofken anlamadim? .
Evet haklisin hep el ustunde tutuluyorum, hem de fazlasiyla 🥰😎😎. Cunku bugune kadar tek bir erkege bile kendimi kullandirmadim!!!
COK SUKUR AKLIM VAR VE SONUNA KADAR DA KULLANIYORUM 😎😎
Sana da tavsiye ederim🧠, hem de bedava 😁😅🤣
Soran+1 yılBu yaşa kadar bakire kalmak marifet mi anlamadım
- +1 yıl
Durdugun yerde o ustunde oturdugun organdan sallamak sana zevk veriyor galiba 🤣 zaten diger is icin de kullanma artik, yazikkkk..
Haaaa bu arada unutmadan; 17 yillik evliyim bebeemmm, aklimi kullandim cunku 😉
Bak goruon mu hersey buraya baglaniypr 🤣🤣🧠
Soran+1 yılİmza üstüne bir tarafını verince ne olunuyor ilah mı 😂😂😂👋👋 benim zaten hor kullanılmış değil uzun süre yapmadım merak etme. Toplum baskısı olmasa çoğunuzu görürdüm de neyse abla benden büyüksün bu yüzden söylediklerine karşılık verip saygısızlık yapmak istemiyorum. Sen de beni kışkırtma bence
- +1 yıl
Bak iste hala kendinle celisiyorsun, ilk bana saldirip ofke kusan sensin. Yoksa benim senle ne alip veremedigim olsun? Sadece aklini kullan diyorum, kimseye kendini ezdirme kullandirma diyorum!!! Ama bunun icin once sen kendi degerinin farkina var ki, ona gore davran. Sen kendinden taviz vermezsen karsindaki ne yaparsa yapsin seni ezemez, kullanamaz!!
Inan bana krali gelse parmagimda oynatirimm. Cunku bazi seyleri astim artik, hicbiseyimden odun vermiyorum. Sana tavsiyem sen de bunu yap, ama once kendine guven ve basini dik tut!!!
Soran+1 yılSen bana demişsin el üstünde mi tutsunlar istiyorsun diye. Ben de bu yüzden sinirlenip ters cevaplar verdim. Her kadın ilgi görmek sevilmek değer görmek ister. Beni kullandıkları yetmezmiş gibi bir de karaladılar. İnsan yediği kaba tükürmez. Kimseye güvenmemem gerektiğini zaten acı bir şekilde anladım. Canımı yakanları da Allah a havale ediyorum.
- +1 yıl
Hayir benim dedigim su ki, azginlik dersen herkeste var, a. m dersen o da her kadinda var. Yani bu bir kistas ya da seni digerlerindem ayiran bir ozellik degil 🤦🏻♀️🤦🏻♀️..
seni farkli kilacak olan kisiligindir, aklindir, hayat tarzindir. ⭐️
O yuzden bir erkege hemen herseyini sunma!!! Ilk once onu iyice bir tani, tart bic, degerlendir. Haa baktin adamin acelesi mi var, beklemio hemen yataga mi girmek istio. Yol ver gitsin, zaten adam olmaz ondan. Deger vermez sana, istedigi belli.
Yani aslinda o kadar basit seyler ki bunlar, daha basinda az cok belli eder insan kendini
Soran+1 yılHaklısın ama çoğu kız kendini ağırdan satıyor biliyorsun kolay kolay kimseyle olmuyor. Ben oldum da ne oldu? Zararlı çıktım demek istediğim bu. Şimdi o kızlara hak veriyorum gerçekten böyle kendini sakınan daha değere biniyormuş ama şu da bir gerçek ki Türk erkeklerinin çoğu da bozuk. Giyime hareketlere göre de bir bayanı etiketliyorlar hemen faydalanmaya çalışıyorlar. Mesela ben bakire iken bir tanesi bana çıkma teklifi etti. Sonra ben bu kişiyle çıktım benim için arkadaşlarına o kızı bilmem ne yapıp atacağım dediğini duydum bunun üzerine küfür edip ayrıldım. Şimdi bu olayda benim suçum ne? Zihniyet bozuk zaten. Sen ciddi birliktelik istiyorsun o kullanıp atmak istiyor. Üstelik bu kişinin de bir ablası vardı. Sonradan acaba ben açık giydiğim için mi böyle yaklaştı diyerek kendimi sorguladım ama bence sorun bende değildi o kişinin zihniyetindeydi. İstersek kara çarşafa girelim böyle insanların zihniyeti değişmez. Çoğu erkek zaten kullanmak için yaklaşıyor. İstekli olsam da böyle insanlardan uzak durmalıydım bence
- +1 yıl
Senin olayda kesinlikle sucun yok tabiki,. kendini suclama. Giyimin ne olursa olsun sana bu gozle bakmasi yanlis. Dogru olani yapip ayrilmisin da hemen 👍
Iste ben de bunu diyorum bak, iliskide cok aceleci. davranma hemen bisileri yasamak icin ki o sure icinde karsindaki insani iyice taniyabil 👍😉😇
+1 yılaslında kaldırır doğru insanlarla yaapman lazım
00 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 5,3b cevap paylaştı.
+1 yılSenin kıymetini bilmeyenler utansın
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılGerek yok yer ve ortamında değilsindir
01 Yorumla
Soran+1 yılÇıktım zaten o ortamdan
Cinsel Yaşam konusunda 2,3b cevap paylaştı. Keşke tanısaydım seni
00 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 4,1b cevap paylaştı. tanısabiliriz istersen
04 Yorumla
Soran+1 yılYa bi git
Soran+1 yılÖzele taşımak istemiyorum
Gizli Üye(25-29)+1 yılHerkese yansitmazsn sende
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılNe kadar yüksek mesela yüz uzerinden
00 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 3,6b cevap paylaştı. Kim demiş onu
00 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 3,3b cevap paylaştı.
+1 yılKim yaptı onu
00 Yorumla
+1 yılmesela nasıl
00 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 351 cevap paylaştı. Kim linç etmiş seni
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer