Kadınlar kendilerini sevmeyen erkeklerle olurken acı çekmiyor mu?

Kadınların hemen hemen hepsi onları sevmeyen, insana garsona saygısı olmayan, sokak hayvanına eziyet etme potansiyeli olan erkekleri tercih ederler.

Ya gözleri kör, ya da acı çekmeyi çok seviyorlar. Yani östrojen hormonuna hiçbir acı etki etmiyor demek ki, adam kadının ağzına etse bile teğet geçiyor demek ki. Siz ne düşünüyorsunuz?

Kadınlar kendilerini sevmeyen erkeklerle olurken acı çekmiyor mu?
Cevapla