Merhaba..
Tabii ki hayır.
Evlilik öncesi birlikte olduğunuz bir kişi ise bu düşüncedeki aday.
İş ciddiye binip o imzalar atılınca hüsran verebiliyor.
Evlilik, özel bir durumdur.
Sorumluluklarını sıralamaya gerek duymuyorum fakat özetle, birlikte yaşadığımız kişinin sınırlarına hayatına saygı duyarken, kendi sınırlarımız ve hayatımıza da denge de tutabilme becerisidir.
Dolayısıyla evlilik süresince cinsel hayat başta olmak üzere, her şey değişkenlik gösterebilir.
Önemli olan bunu dengede tutabilmek ve devamını getirebilmektir.
Öncelikle aday bir partner bulduğunuzda, bazı değişken denemeler yapın derim.
Sevgiyle..10 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılTek yaşamak derken yani bu ekonomide tek yaşamak bayağı bir zor olsa gerek ya memursundur atanmış tek yaşıyorsundur ya da Özel sektörde beyaz yakasındır ki beyaz yakalasındır iyi maaşım vardır yoksa asgari ücretle tek başına Özel sektörde yaşayamazsın
08 Yorumla
Soran+1 yılYani de mevzu bu değil
- +1 yıl
Sorduğun soruya cevap vereyim Tabii ki evlenilir Gecenin bu saatte de burada olmaktansa kocanın kolları altında Onun altında olursun şu saatlerde daha iyi değil mi
Soran+1 yılKesinlikle ya
- +1 yıl
Yani onun için özel iç giyimler alıp duşunu alıp makyajını yapıp onu seksi bir şekilde kapıda karşılayıp elinden tutup yatak odasına geçip onun karşısında kucaktansa yapıp onu kışkırtıp sonra da Onunla Nefes nefese kalmak gece gece bayağı bir yükselttim Sanırsam seni
Soran+1 yılOna değecek birini bulmak mesele yoksa ben kendi açımdan onu mutlu edecek her şeyi yaparım
- +1 yıl
Yalnız konuşalım mı Gece gece çok iyi geleceğiz birbirimize Ben şu anda bu çekimi hissediyorum
Soran+1 yılÇekimsel şeyler için soru sormadım
- +1 yıl
İyi ok
Gizli Üye(36-45)+1 yılCinsellik için evlenmeye gerek var mı?
165 Yorumla
Soran+1 yılHayır ama öyle daha rahat olur
Cevap sahibi+1 yılHayır öyle daha zor olur sürekli evin içinde her şeyi ona göre planlayacaksin yemek yiyeceğin saati bile amaç sadece cinsellikse düzgün başına bela olmayacak birini bulup fb olmak en iyisi yoksa cinsellik için kendini don yıkarken bulursun haha
Soran+1 yılOna göre baştan anlaşmak konuşmak gerek. Fb bulmak çok zor değil ama güvenmek yakın hissetmek çok zor, çok yorucu geliyor bana
Cevap sahibi+1 yılFb bulmak koca bulmaktan kolay yarın baktığında fb te elveda dersin bosanicam dedin mi hayda mal paylaşımı yok avukat yok mahkeme
Cinsellik için evlenmek çok saçma ya çocuk sahibi olmaksa amacın o farklı tabi de onun için bile evlenilmez ya beraber vakit geçirmekten zevk aldığın biriyle evlenmek lazım
Soran+1 yılÇok haklısın da ben koca istiyorum artık 🥺
Cevap sahibi+1 yılYa sen böyle durust ol kendine haha yani neden bulamıyorsun sence onu düşün
Soran+1 yılÖyle birini bulmam çok zormuş gibi geliyor bana
Cevap sahibi+1 yılÇok mu yüksek kriterlerin var?
Neler nasıl biri mesela
Soran+1 yılHer şeyden önce birine o kadar yakın olmak, sevebilmek, sevsem bile güvenmek çok zor.
O kadar yüksek kriterlerim yok aslında bana değer versin, cinsel olarak tatmin etsin, kendini geçidirecek kadar kazansın. Bunlar en temel şeyler
Cevap sahibi+1 yılEvet bunlar normal herkesde olması gerekenler ama iste sadakat kalmadı hiç kimsede artık maalesef ama ümitsiz olma bence bulursun senin gibi açık yürekli bir kız:)
Soran+1 yılTeşekkürler, hayırlısı
Cevap sahibi+1 yılHaha modunu düşürdüm resmen ya :)
Soran+1 yılYok yok iyiyiz 🫠😅
Cevap sahibi+1 yılSen bence o zaman normal sevgili dene senin çözümün fb de değil Sen bence sevgi şefkat de istiyorsun cinselligin yanında
Soran+1 yılEvet kesinlikle
Cevap sahibi+1 yılBiraz kadınların dilinden anlıyorum :P yaş kaç peki
Soran+1 yıl30 yokum ama 29 varım 😂😂 sen
Cevap sahibi+1 yılBende yolun yarısına varmadim diyeyim daha sagolsun cahit sitki Tarancı beni orta yaş krizine soktu şiiri ile 🤣
Soran+1 yılOlsun genciz daha😂
Cevap sahibi+1 yıl5 yaş var aramızda sen geçsin:P olsun benimde ruhum genç hehe bende orta yaş krizine girdiğimi gözlerimi çizdirmek için randevu aldığımda fark ettim haha
Soran+1 yılOlur öyle şeyler 😂
Cevap sahibi+1 yılBakarsın yarın motor alırım de Mi haha sende ki bu evlenme isteği de bak 35 e yaklaştığından olabilir benden söylemesi :)
Soran+1 yılDaha 30 olmadım, 29da bile 2 gün var dur ya😂
Cevap sahibi+1 yılSana bir sır vereyim ama aramızda kalsın kadınlar 30 da giriyor buna :🤣 ne zamandır yalnızsın peki
Soran+1 yılHhaha benimki yaklaşmış😂 Bir senedir
Cevap sahibi+1 yılİkimizinde 1 senesi kalmış yani bir bakmışsın kendini kuaförde saçlarını hiç aklında olmayan bir renge boyuyorken bulmuşsun :🤣 1 yıl çok uzun değil ya gene
Soran+1 yılDeğil evet, alışınca da zor oluyor :)
Cevap sahibi+1 yılAlıştın mı sen? Benim daha 1 ay olmadı yalnızlık serüveni ne kadar zamanda alıştın sence
Soran+1 yılçok sürmedi. aslında yalnız olmayı seviyorum ama şu an sana yazmak yerine kocamla sarmaş dolaş uyusam daha iyi olurdu😂
Cevap sahibi+1 yılşu an da kocan olmadığına göre gene bana kaldın şansına küs o zaman haha
Soran+1 yılhahaha başka sefere artık😂
Cevap sahibi+1 yılYahu sohbet etmemizden bahsediyorum yanlış anladın. Ama bu hep diğer erkeklerin suçu ya :)
Soran+1 yılYok yok doğru anladım. Başka sefere derken kocamı kast ettim😂😂
Cevap sahibi+1 yılHe o zaman ben yanlış anladım ya günahını aldım birde :) ama bende hep böyle şeyler ile karşılaşıyorum sinirim bozuluyor:) hatta sana bir bence mi atabilir miyim burada 7 yıl önce falan yazmıştım oku zamanın olunca :)
Soran+1 yılTabi
Cevap sahibi+1 yıl
Cevap sahibi+1 yılBende bu konuda çok doluyum o yüzden hehe :)
Soran+1 yılNe kadar güzel yazmışsın. Herkes böyle olabilse keşke
Cevap sahibi+1 yıl7 senede şey değişti artık susmuyorum uzaklaşıyorum insanlardan yalnızlasiyorum susmaktan sıkıldım :) ama isre bir kıza Selam versen yanlış anlıyor genel olarak durum böyle diye :) ona da gıcık oluyorum :)
Cevap sahibi+1 yılBenceyi beğenerek kendini ifşaladin bu arada haberin olsun haha
Cevap sahibi+1 yılAramızda sır ama merak etme :)
Soran+1 yılYani genel olarak öyle düşünülüyor da ben önyargıyı, genellemeleri sevmiyorum
Hahah farkındayım da sen böyle yazdığın için yorumu okuyan olursa onlar da anlıcak şimdi😂
Cevap sahibi+1 yılO benceyi 40 tane kız beğenmiş nasıl anlayacaklar sırrın güvende merak etme :)
Cevap sahibi+1 yılHatta 70 mis :)
Soran+1 yılEn son son beğenen gözükür gibi düşündüm o yüzden
Cevap sahibi+1 yılHe yok emin olamadım ya begenini geri cek istersen
Soran+1 yılÇekmiştim 🤭
Cevap sahibi+1 yılHe iyi yaptın o zaman benim aklıma gelmedi valla kusura bakma da kimse görmemiştir zaten
Soran+1 yılSorun yok 🤗
Soran+1 yılBu arada sohbetin için teşekkür ederim, kapanış vakti. İyi geceler 🙃🎈
Cevap sahibi+1 yılAaaaaa sen birde şeymissin benim kim olduğumu görebiliyor musun gizli olsam bile?
Cevap sahibi+1 yılPeki bakalım iyi geceler tatlı rüyalar sana da bende teşekkür ederim
Soran+1 yılEvet gördüm 🤔
Cevap sahibi+1 yılAnaa haksızlık bu :( neyse tutmayayım seni iyi geceler
Soran+1 yılYok şaka yaptım adminler görebiliyor sadece 😅 yanında a yazanlar
Cevap sahibi+1 yılAna bende tuzağına düşüp kendimi ifşaladim o zaman takip atarak hahahah
Soran+1 yılHahah nolcak ya 😅
Cevap sahibi+1 yıl:) tamam ben seni tutmayayım daha fazla
Soran+1 yılGörüşürüz 🙃
Cevap sahibi+1 yılGörüşürüz huzurlu rüyalar
Soran+1 yılSanada
Cevap sahibi+1 yılTeşekkür eic için
Soran+1 yılRica ederim 🤗
Cevap sahibi+1 yılO zaman tekrar iyi geceler diliyorum sana
Soran+1 yılİyi geceler 🙂
+1 yılAşkı bulana dek takıl sonra evlenirsin. Ben bekaret için evlilik istiyorsun sandım ama öyle bir durumun da yokmuş. Çocuk da istemiyorsun bırak bu işleri ya evlilik sana göre değil biraz daha beklesen bir şey kaybetmezsin.
33 Yorumla
Soran+1 yılYani zaten öyle hemen evlencem diye bir şey yok. Amaç cinsellik olsa bile evlenirken tek ona bakmam
- +1 yıl
Bence iyi huylu birisin ve çok iyi birine denk geleceksin öyle bir hissiyat aldım nedense
Soran+1 yılTeşekkür ederim güzel düşüncelerin için 🥰 Senin de gönlünce olsun 🌸
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
134Cevap
- Cinsel Yaşam konusunda 50,5b cevap paylaştı.
u +1 yılHayır ben aşk için evlenirim sadece
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılYok ya knk. Derdini anliyorum bende bekarim yasamadim ama bu bencillige girer, evliligi de yasayip gorevini yerine getirmen lazim, sonucta karsindaki kisi de esin olacak onu da sevmek saygi duymak guzel mutlu bir evlilik yuvaniz olmasi lazim coluk cocuk falan olacak isteyecek, sirf iki cinsellik yasayayim helal bir sekilde diyip 2 sene evli kalip sonra bosanarim ayaklarina da girmek dogru degil, ki bu dinen de caiz degil diye biliyom sanki yanlis hatirlamiyorsam, gecenleri hocam sohbette anlatiyordu
32 Yorumla
Soran+1 yılTabiki zaten öyle bir şey olsa sadece cinsellik için kullanmam eşimi
Cevap sahibi+1 yılYani olmaz oyle iste
- Cinsel Yaşam konusunda 16,5b cevap paylaştı.
+1 yılCinsel dürtüler evlenmeyi istemek için ilk sıralardaki nedenlerden olmamalı. Şöyle düşün, sen şimdi bakire olmasan, cinsel özgürlüğün, aktif seks hayatın olsa bir erkekle evlenmeyi düşünebilmen için çok daha başka kriterlerin, beklentilerin olur. Huyuna, karakterine, davranışlarına, uyumlu olup olmadığınıza, hayata karşı duruşuna, görgüsüne, terbiyesine bakarsın. Bundan iyi bir eş, iyi bir baba olur mu diye düşünürsün. Evlenme motivasyonun a.. zgınlık olmamalı. "Artık ben de seks yapmak istiyorum, evlensem mi" diyerek evlenilmez. Evleneceğin adamın yatakta seni tatmin edeceğinin garantisi var mı?
18 Yorumla
Soran+1 yılBakire değilim zaten 😐
- +1 yıl
Hele bakire değilsen, seks yapmak için evlenmeyi düşünmek hepten saçma... Evliliğin sorumluluklarını ve yükümlülüklerini üstlenmeye hazır olman da gerekir.
- +1 yıl
Kadın ile erkek arasındaki tek makbul, makul ve meşru ilişkinin evlilik olduğu konusundaki genel düşünceyi kabul etmiyorum. Evlenmeden de gayet güzel ilişki yaşanır.
Soran+1 yılHaklısın, rastgele biriyle de evlenilmez zaten. Yuva kurmak istiyorum sanırım daha çok o yüzden
- +1 yıl
Bir kadının evlenip kocasıyla seks yapmasıyla, bekar kalıp hoşlandığı, beğendiği bir erkekle seks yapmasının aynı şey olamayacağını neden düşünüyorsun ki? (Birine yazdığın yorumda gördüm). Kocasıyla seks yapmasının ekstra ne getirisi, ne farkı olacak? Kocası diye adamın zevk verme kabiliyeti iki katına mı çıkacak? Evlenince seks yapmanın daha zevkli olacağını kim söyledi? Zevk veren, tatmin eden seksin evli olmakla ilgisi yok ki. Evlilik dediğin şey, şartları kanunla belirlenmiş bir sözleşmedir nihayetinde.
Soran+1 yılÖyle bir şey yok zaten. Daha çok zevk alacağın biriyle evlenirsin, cinsel uyum yaşadığın, daha rahat hissettiğin, içine sinen biriyle. O anlamda yazmışımdır
- +1 yıl
Aynı adam için konuşursak, onunla evli olmak daha fazla zevk almana neden olmaz, ama o adamın sevgiliyken seni tatmin ediyor olması onunla evlenmeyi istemen için gayet makul bir neden olabilir.
Soran+1 yılÖyle de sadece sevgili olursak her zaman yanımda olamayabilir
Evlenilir tabi neden olmasın. Senesine boşanmak için yollara düşmeyi göze aldıktan sonra evlenmek çok kolay
47 Yorumla
Soran+1 yılCinselliğin yanında başka şeylerin de olması lazım
Soran+1 yılO da o kadar kolay olmuyor işte
Soran+1 yılDuygu hissetmeyi beklicem diye ömür boyu bekar kalcam🥲
Soran+1 yılDoğru demiş atalarım 🤣
+1 yılAklı başında olan belki orta yaş üzeri, senin ne istediğini anlayan ve sana içinde bulunduğun dönemde hem maddi hem de manevi destek olabilecek bir erkek bulman çok daha yararlı olacaktır. Olay sadece seks üzerine kurulmuş olabilir olmayabilir de, sadece seks üzerine kurulu olursa bir süre sonra monotonluktan yaşanır ve zevki kalmaz. Bazen sarılmak, konuşmak, bir akşam için plan program yapmak bile heyecan verebilir. Bulmayı planladığın kişi ile bunları bence ilk aşamada detaylı konuşmanda yarar var, sen ne istediğini satır satır açıklarsan karşındaki de dürüstlük esas olmak kaydı İle sana ne verebileceğini söylerse, ortak bir noktada buluşmak ilerisi için daha kolay ve yönetilebilir bir süreç olacaktır düşüncesindeyim. Bol şanslar. Aklına takılan herhangi bir konu olursa çekinmeden sorabilir veya yazabilirsin. Okuyanlar içinde ayrıca teşekkür eder, yorumlarınızı rica ederim.
00 Yorumla
+1 yılYok ya zaten bakire değilsin niye evlenmek istiyorsun ki. Doğru insan çıkarsa karşına evlen sadece cinsellik değil olay bir bütün hrşey lazım anlaşmak uyum değer vermek güvenmek
17 Yorumla
Soran+1 yılBakire olmayınca önüme gelenle cinsellik yaşayacağım gibi bir algı oluşuyor sanırım
- +1 yıl
Hayır ben senin derdini anladım libidon çok yüksek ama duygusal ciddi biri istiyorsun hayatında evlenmek istiyorsun ama sadece cinsellik için evlenilmez yani
Soran+1 yılEvet haklısın yani düşününce farklı farklı arayışlar yerine birisi olsun hem helal yönden daha rahat olur diyorum ama tek başına cinsellik olmaz tabi
- +1 yıl
Aynen öyle. Konuşmak ister misin:)
- +1 yıl
Ben de 24 olcam sanırım biyolojik yaşım geldi beni seven biri istiyorum hayatımda evlenmek belki ama bu devirde çok zor ya ne bileyim yoğun duygusal boşluk içindeyim ve bundan bir türlü çıkamıyorum mesela:((
Soran+1 yılKolay şeyler değil evet
- +1 yıl
Dertleşmek istiyorum sende istersen eğer
Gizli Üye(36-45)+1 yılZaten erkekler sonunda cinsellik için başka kadınla aldatıyor. Sonuç kadın ya susuyor ya da olmadık entrikalar çeviriyor adamın arkasından buyuzden. Her türlü kadın erkek ilişkisi boktan. Herkes önüne baksın çalışıp kendi evinde huzuru yaşasın. He yalnızlıktan sikildiysaniz arada arkadaş edinin sonra zaten ayriliniyor. ben 40 yaşındayim evlilikte daha mutlu olduğunu söyleyen kadın gormedim. Söyleyenler de tipik gelenekselciler. Kol kırılır yel icinde kalır kafasında olanlar buyuzden gençlerin uyanık olmasını saçma bir evlicilik oyununa girmelerini tavsiye ederim. Okdar pis şeyler donuyorki evlilik muessesi arkasında. Sanirisin herkes mutlu.
26 Yorumla- +1 yıl
Genelleme yapmamak. gerek aldatmayan baya fazla adam tanıyorum. Ama sosyal medyanın berbat yönüde bu günün sonunda Aldatanlar konuşulur her şey yolunda gidenlerden yorum gôremezsin. Meseleye gelirsek Kadın başım ağrıyor bahanelerine başlar adamı doyurmassa Yüksek testestronun habire dürtmesi yüzünden erkek aldatmaya meyilli hale gelir Kimi zamanda sırf gıcıklık olsun veya cezalandırayım diye Adamı bastırmaması arayışa iter. Bunun yanında tabi feminenlikte bu işin parçası Evlilikleri uzun süren ve aldatmanın az olduğu ilişkilerde düzenli cinsellik ve feminenlik sıkca görülür.
- +1 yıl
senin seks hayatın nasıl
Cevap sahibi+1 yıl@Karayeller28 arkadaşım erkeği dışarıya yönelten kadın değildir. Kadın artık kocasıyla cinsel ilişkiye girmek istemezse başım ağrıyor der Çünki kadınin karşına onu cezvedecek birsekilde cikmoyorsunuz. . pantolunun Çebi delik her ay faturalardan konusup çiçekle gelmeden dudukleme beklerseniz baş ağrısı alirsiniz. Kadın cinsel ilişkiyi kendisini devamlı etkileyen birisiyle yaşamak ister. . etki yapan erkek kazanır. Eee gitmek istiyorsanız gidin dışarıya çokta tin. Eninde sonunda kürkçü dükkanına geliyorsunuz. Karinizda başkasıyla yatıyor. Sizde kendinize bakın biraz. Karinizin karşınıza güzel giyinle cikij hergun aynı şey ayni şey hangi kadın seks yapmak. İsterki heralde başı agriyacak. Beğenmeyen gitsin dışarı. Buyuzden diyorumya kadın erkek ilişkileri bok diye. Sende kalkmış bana kadın vermezse gider diye eee karını mojuva çölüne sokarsaniz olacağı o. Biraz bakın kendinize bakın. Hayvalarda bile erkeler kadınları etkilemeye çalışıyor. Kim etkilerde o na kadının başı ağrımaz geçmiş ola size. Testestoronmuş bizdede östrojen var sanki uzay hormanuna sahipsiniz.
- +1 yıl
Ben zaten burada gö, t göbek salan yan gelip yatan erkek profilinden bahsetmiyorum ki Değerli Karizmasını koruyan çekiliğini yitirmeyen kendi gelişimine devam eden erkek profili üzerine konuşuyorum. Bu adam mutlaka ilgi görecektir dışarsan Zaten evli olması başlı başına MAİD COPPİN effect etkisi yapacak özetle seçilmiş erkek olması değer yapar diğer kadınlarında ilgisini çeker. Sen bu adama sırf gıcıklık olsun diye başım ağrıyor moduna girersen bastırmassan adamda dışarda ki ilgiye kayar. Yani senin anlattığın modelde adamı sen değil kimse istemez ki zaten dışarı gitsin. Ordan anla. nasıl bir erkekten bahsettiğimi ve bide Sen aldatırsan tek gecelik meze olursun Günün sonunda kaybeden kadın olur erkek değil. Adam boşanır geçer başka kadınla evlenir. Ama boşanmış hele bide ondan ona atlamış kadınla kimse Nikah masasına oturmaz. Böyle bir durumda var.
Cevap sahibi+1 yıl@Karayeller28 nikah masası zort masası. Acaba erkeklerin kirli gecmisiyle alanlar kim? çok üzülüyorum zavalli kadınlara. Takılmak kullanılmalı erkekler nikah masasinda. Beş parasız üstelik. Kadınlar evlendikten sonrada bakar etkileyebiliyormu demekki etki yok abicim yoksa lpcasinadan başkasını görmez kadın. aldatma oranları almış başını gitmiş demekki dışarda daha iyileri var. Bosversene evlensen ne evlenmesen ne. Kendini. gelistirmis kadın koca evine gitmez zaten. Kültürlü kadınların okumuş kadınlar boşanıyor zaten niye? Çekilecek iş değil çünkü. yıllarca aynı adamdan romantik bekle etki bekle aynı adamla yat. Boş işler böyle bir durumda var.
- +1 yıl
Bunun sebebi bu değil ki Kadınlara bekar anne olmalarının pompalammasıyla. beraber aynı zamanda çok ilişki yaşamaya yönlendirilmeleri Pek çoğu boşanınca adliye salonunun önünde Brad pitt bunları bekliyor zannediyor. Karşılarına çıkan ilk erkekde Kullan at modeliyle işlerini görüp bi kenara atıyor O kadar çok kadından duydum ki hatta burada bile kaç kez Boşanan kadınlara neden böyle davranılıyor şeklinde başlık açan kadınlar oldu.2. el mal muammelesi görürler Öte yandan çok ilişki yaşamak doğalarının elverişli olmamasından dolayı bunu yapmaya kalktıkları zaman Bir sürü piskolojik proglem sarmalına girmiş oluyorlar. Pairbounding çift eşleşmesi aidiyet duygusu bağı zayıflaması gibi ki Çok ilişki yaşıyan kadınların sayısı arttıkca boşanma sayısının kadın tarafında artmasıda gayet normal oluyor. Erkeğe gelirsek Erkekler bu proglemleri yaşamıyor ve kadınlar inadına önemsiyoruz deselerde Önemsemediklerini bariz şekilde biliyoruz. O adam arzu duyulabilir bir adam olsun Kadın geçmişine bakmıyor. Zaten kadınlar erkeğin geleceğime bakar geçmişine değil.
- Cinsel Yaşam konusunda 583 cevap paylaştı.
+1 yılKafanın uyduğu biriyse tabiki cinsellik için evlenilir 😁 ama sadece cinsellik için olsun deyip de rastgele birisi, hayatını karartmaya doğru gidebilir
112 Yorumla
Soran+1 yılMantık evliliği gibi
- +1 yıl
Ama riskli işte, cinsellikten anlıyor mu, seni mutlu ve tatmin edebilecek mi vs vs. Mantık evliliğinde cinsellikten çok gelecekle ilgili planlar dogrultusunda oluyor
Soran+1 yılİşte bunlar çok önemli ama ben aşık olmak da isterim. Hepsini bir arada bulmak o kadar zor ki
- +1 yıl
Amiyane tabirle manavdan kavun almak gibi değil, dibini kokladiginda anlayasin 😁😁😁 o yüzden sırf cinsellik için evlenmek, ilerde daha büyük bedeller ödemeye sebep olabilir maalesef
Soran+1 yılHaklısın
- +1 yıl
Evlenmeden cinsellik yasa da diyemiyorum, bu ikisi de senin cevap verebileceğin şeyler bence. Ama evliliği seçersen de dikkatli ol derim, uzulmemen için. Makinalı tüfek diye alıp da kuru sıkı çıkmasın sonra 🫣🫣🫣
Soran+1 yılEvlenmeden cinselliğe de karşı değilim ama kocanla yapmanla sıradan biriyle yapman da bir olmaz ki
- +1 yıl
Ya tabiki orası öyle, eşinle yapmak çok ayrı bir şey. Ama eşi hatalı seçimde değiştirmek zor 😊 diğer gibi evlenmeden cinsellikte eğer ten uyuyorsa devam uymuyorsa bye bye deme imkanın var
Soran+1 yılÖyle ama eşinle hissettiğin yakınlığı da onda hissetmen çok zor
- +1 yıl
Cinsellikte ok dediğin ile evlen o zaman 😉😉 eşin olmuş olur ve o yakınlığı da hissedersin 😊😊
Soran+1 yılOlabilir
- +1 yıl
👍👍😊😊
Cinsel Yaşam konusunda 498 cevap paylaştı. Sen fck buddy arıyorsun kısaca düzenli olmasını istediğin için. Tabii onda da güven problem :D
11 Yorumla
Soran+1 yılGüven sevgi. Fb her şey değil maalesef
- Cinsel Yaşam konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılMerhaba,
Evet olabilir. Neden olmasın ama ben tavsiye etmiyorum!
Sadece cinsellik için ise yapay oyuncaklar alınabilir...18 Yorumla
Soran+1 yılyetmiyordu
- +1 yıl
Amaç niyet tatmin olmak ise yeterli?
Ben çok kullandım. Niye yetmiyor muş?
Soran+1 yılBeraberinde temas, şefkat de istiyor insan
- +1 yıl
O zaman aşk lazım. Sevgi lazım. Yapay samimi olmayan dokunuş mutlu etmez en azından beni etmiyor
Soran+1 yılsanırım
- +1 yıl
Her neyse o olsun, gönlünüzce olsun, iyi akşamlar dilerim...
Soran+1 yılteşekkür ederim sizinde ve sizede
- +1 yıl
Ricalar ve teşekkürler, amin inşaAllah...
Gizli Üye(30-35)+1 yılBöyle bi kızla ev arkadaşı olmuştum başlarda haliyle ayrı odalarda yatıyordum bildiğin ev arkadaşı ortamı işte sonra yakınlaşma olunca bizim artık ayrı odada yatmamiza gerek yok diyip çift kişilik yatak aldık evliler gibi yatak odası yaptık gardrop falan her şey bildiğin evli yatak odası gibi düzenleyip yerleştirdik aynı yatakta karı koca gibi yaşadık ama hiç duygusal bişey yok ikimizde bir kaç yıl sevgili bile düşünmüyorduk böyle aynı yatakta karı koca gibi yaşadık 1.5 yıl sonra bi sevgilisi oldu sevgilisinin evine yerleşti yani seni görünce o aklıma geldi hatta şu an yine böyle bi ev arkadaşı arıyorum daha bulamadım.
00 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılGayet tabiki ama yinede karakteri kişiliği iyi birini seçmelisin
12 Yorumla
Soran+1 yılTabi onlar olmazsa olmaz
- +1 yıl
Buna sevindim, evlilik teklifleri geliyordur sanırım değil mi?
+1 yılÇok insan var öyle hatta %90 uzeridir iddia ediyorum. Kimse sevdiginden evlenmiyor...
50 YorumlaEvlilikte cinsellik olur ama cinsellik için evleneyim mantığı saçma olur
Zamanla istek normal veya düşüşe geçebilir ki ya da doyuma ulaşır ise arayış farklı yönlerde mümkündür10 Yorumla
+1 yılben tek yaşıyorum ama sırf seks içinde evlenilmez yahu saçma hayır bide istediğin uyumu yakalayamazsın geri dönüşüde yok 🤣🤣
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılNeden olmasın olur tabi.
Evlenen arkadaşlarım var. 4-5 günde 1 yapıyorlarmış. Biz 2 günde 2 yapıyoruz bize Abaza diyorlar 😀 onların sevişme isteği yoksa onların sorunu dedim. Kimsenin özel hayatı beni ilgilendirmez20 Yorumla
+1 yılCinsellik her şekilde yaşanır onun için sakın evlenme evlenmeden yapabileceğin bir şey
20 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 1,7b cevap paylaştı. mantıklı birini bulursan
evlenilir tabii ki
20 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılHayır bence sonrası pişmanlık getirir. Cinsellik ilişkinin içinde olacak olması gereken bir şey. Ama her şey o değil ki. Nereye kadar sürecek ki onun bile bir süresi var. Evlilikte önce hayat arkadaşı olunur. Koca bir hayat paylaşılır cinsellik sonraki aşamadır zaten illa karşılıklı bir istek olacak gerçekleşecek. Önce hayat arkadaşı olunsun gerisi gelir.
10 Yorumla
+1 yılEt yemek için kasap dükkanı açmak çok saçma olurdu.
10 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılBende oyle tek yasamakdan bikiyor insan yani evlenmeden de yapmak istemiyor
10 Yorumla
+1 yılYüksek cinsel istek yanlış kişiyle evlenmeye sebeb olabilir
10 Yorumla
+1 yılSevdiğin insanla evlenirsin cinsellik yaşarsın harika bir duygudur
10 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 7,4b cevap paylaştı. Sadece cinsellik için olursa hevesin geçince sıkılmaya başlarsın
10 Yorumla
+1 yılTek derdin cinsellikse evlenmene gerek yok git yap. Veya anlaş karşıdakiyle. Gidin nikah kıyıp yapın
10 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 412 cevap paylaştı. Yani tek cinsellik için evlenilmez düşün günün en fazla 1 saati cinsellik ya sonrası
10 YorumlaKadın olduğun için evlenmem daha iyi yaş geçtikçe yeni gençler hakkını almaya başlayacak
10 Yorumla
+1 yılCinselik için evlenilir yanlış bi yaklaşım ama evliliğin temel taşlarından biri cinselliktir.
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılYaşın gereği bu düşüncen normal ama sırf onun için evlenme
20 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılBak cinsellik için evlenilmez..
Evlenirsin 1 kere 2 kere 3 kere yaparsın sonra usanırsin hem evlilik o kadar kolay bisey değildir..
İşe gitmiyormusun ordan arkadaş edin.
10 Yorumla
+1 yılztn bakire değilmişsin ne diye uğraşcan ki saçma değil mi
23 Yorumla
Soran+1 yılHep yanımda olsun sarılıp uyuyalım istiyorum
- +1 yıl
Oiyy evet haklisin🥺 umarim bulursun
Soran+1 yılTeşekkür ederim senin de gönlünce olsun
1 yılHayatını başkaları yonetiyorsa ki kadınlar bu sorunu yaşıyor maalesef ve bu duruma düşüyor o yüzden kendi ayakları üstünde duran her birey istediği gibi yaşar der gecerim. d
00 Yorumla
+1 yılBakire olmayan kadınların %99 u takılıyor zaten evliliğe gerek kalmıyor. %1 i hatayla yapmış pişman olmuş olanlar onlarda çok az. eğer ilk kategorideysen zaten evlilik düşünme derim
00 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 591 cevap paylaştı. Ben sırf cinsellik yaşamak için evlendim
24 Yorumla
Soran+1 yılAa nasıl aranız peki
Soran+1 yılSevindim daim olsun
+1 yılEvlenmeden yapın daha iyi bunun için evleneceğinize
30 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBende elim agridi artik
185 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBu niye bu kadar begenildi
- +1 yıl
başka şey kullan
+1 yılHayır. Evlilik yatak odasından ibaret değildir.
20 YorumlaEvlenilir de evleneceğin kişiyi begenmen gerek sonra çabuk bosanirsin
20 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 514 cevap paylaştı. Cinsellik için sadece evlenirsen sıkıcı bir evlilik olur bir yerden sonra.
20 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılEvlenmeye gerek yok onun için
12 Yorumla
Soran+1 yılEvet ama eşine karşı hissettiğin yakınlığı da başkasında bulmak zor
- +1 yıl
Zor ama imkansız değil
Cinsel Yaşam konusunda 512 cevap paylaştı. hata büyük hata
16 Yorumla
Soran+1 yılo da çok zor ya, herkese kanın ısınmıyor
Soran+1 yıl29, memurum
Soran+1 yılneden boşandın
+1 yılEvlenilir neden evlenilmesin ki cinsellik büyük bir açlık iyi birisini bulup evlenebilirsin mutlu olursun
10 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 383 cevap paylaştı. Evet evlenilir. Tek başına mı yaşıyorsun sende
02 Yorumla
Soran+1 yılEvet
Sorunuza şöyle soru cevap vermek istedim Evlenmek te cinsellik önemli mi?
01 Yorumla
Soran+1 yılTabiki
- Cinsel Yaşam konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılŞimdi senle bişey konuşalım hafta kaç kere ve kaç saat seks yaparsin sence evli iken?
021 Yorumla
Soran+1 yılHer gün bile yaparım
- +1 yıl
Tamam kaç saat peki?
Soran+1 yılBilmem
- +1 yıl
Yani şunu demek istedim hafta 168 saat toplasan her gün 1 saat seks yapsan birde bn verdim 8 saat eder kalan 160saat icin evlenmeye degmez
Soran+1 yılİşte olduğum, uyuduğum saatleri de çıkaralım 😂
- +1 yıl
Oldu istesen bayramlari ve kandilleride çıkaralım😄
Soran+1 yılHahah 😂😂 ya benim isteğim yanımda olsun, bana destek olsun değer versin, cinsel olarak tatmin etsin, sarılıp uyuyalım falan işte 🫠
- +1 yıl
Bir erkek için çok şey istiyorsun erkekler bunkadar fonksiyonlu değiller çok umut bağlama bnce
Soran+1 yılÇok umutlu değilim zaten
- +1 yıl
Birde bu kadar iyi bir erkek neden sana baksın?
Soran+1 yılBu kadar iyi diyorsun da bunlar temel şeyler, evlilikte olması gereken şeyler. Uç bir şey yazmadım. Aynı şeyleri ben de ona vericem
- +1 yıl
Yav tekrar ediyorum bir erkek için valla Cook sey bunlar iyi kötü erkekleri tanidin
Soran+1 yılBöylesine de denk geldim ama zaten diğer türlü kadına değer vermeyen saçma sapan takıntılı tiplerle işim olmaz
- +1 yıl
Adam biraz tipi olsa hemen havada zaten
Soran+1 yılHavalı insan sevmiyorum
- +1 yıl
Kadınlar şerefsiz sever
Soran+1 yılSıkıldım sizin bu genellemelerinizden. Sence ben şerefsiz mi istiyorum. Ne saçma.
- +1 yıl
şu an öyle diyorsun çünkü çektin bnce
Soran+1 yılErgenler yapıyor öyle şeyleri
- +1 yıl
Senin yaşın kac?
Soran+1 yıl29 olcam
- Cinsel Yaşam konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılFckbuddy ilişkisine bakışın olumsuz anladığım kadarıyla?
010 Yorumla
Soran+1 yılHayır, ben A🫠
- +1 yıl
A derken :)
Soran+1 yılTanımadın bu sefer demek
- +1 yıl
Haa anladıımmm :) Ah canım ya sen varya...
- +1 yıl
Keşke yazsan da güzel güzel konuşsak ya seninle :)
- +1 yıl
Olmaz mııı
Soran+1 yılKonuştuk zaten, 🙊
- +1 yıl
Çok önceydi o güzelim ya belki her gün her an olmaz ama konuşalım yine de :)
- +1 yıl
Sana en azından mesaj yakınlığında olayım :)
- +1 yıl
Sevgili ve saygıdeğer A'cığım :)
+1 yılSadece cinsellik için evlenmek mantıksız. Sonuçta hayatını birleştiriyoruz o cinsellik yaşandıktan sonraki zaman ne olacak.
00 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 417 cevap paylaştı.
+1 yılCinsellik içinmi istiyorsun yoksa hayat arkadaşlığı içinmi?
01 Yorumla
Soran+1 yılİkisi de
+1 yılevet evlenirilr evliliğin temeli cinselik bana göre
10 YorumlaCinsellik için evlenilmez sevdiğin için evlenirsin cinsellik de olur aşk da çocuk da 🫢🫢
10 YorumlaUzun bir cevap yazmaya gerek yok tabii kide evlenilmez
00 Yorumla
+1 yılİyi bir partner edinebilirsin böylelikle istediğinde fantazilerini yaşar yanlız kalmamış olursun
00 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 3,7b cevap paylaştı.
+1 yılEvlenilmez aslında ama çoğu kişi cinsellik yoğunlukta olduğundan evleniyor
00 Yorumla - Cinsel Yaşam konusunda 849 cevap paylaştı.
+1 yılSadece onun için evlenilmez. Cinsellik evliliğin %100’ü değil ki.
00 Yorumla - Cinsel Yaşam konusunda 370 cevap paylaştı.
+1 yılFb istersen adayım. Ben de evlilik istemiyorum ama cinsellik için olur
00 Yorumla - Cinsel Yaşam konusunda 3,6b cevap paylaştı.
m +1 yılTekiz hep ama cinsellik için çok saçma kahve içmek için sevilmek mutlu olmak için desen anlarim
00 Yorumla İğrenç bir yaklaşım. Ben asla bunu düşünerek evlenmem.
00 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 5,3b cevap paylaştı.
+1 yılAnlaşmalı evlen
hanhi şehirde yaşıyorsun
01 Yorumla- +1 yıl
Evlenelim
Başka çareleri var bu işin. Ha dersen ki evlenmeden önce asla ilişkiye girmem diye,
01 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılEvlenilir bulsam butun servetimi harcar evlenirimde kadinlar evliligi sevmiyoki
00 Yorumla - Devamını Gör (111)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer