Bu zamanda çok ama çokkk haklı ben kaçıyorum bu aralar sabrimi sinayanlar var ama gercekten basit oldugunu dusundugum kadinlarla birliktelik yaşamıyorum herkeste o hastalik olabilir çünkü cok esli olmuş herkes.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Önüne gelenle yatıp kalkmayan insanları partner secerseniz bu gibi riskleri bir nebze de olsa aza indirgemis olursunuz. İlk kez gördüğü ile tamamen free takılanlar var onlarca, uzak durulması gereken birey örneği...
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Eşinden bile hastalık kapan varmış o yüzden kimse bilemez ki mesela kadın yeni boşandı diyelim esi aldatiyordu hastalik bulastirdi karsina kadinda bosaninca biriyle gorustu kadın bosandigi adam disinda ilk kez iliski yasiyor olsa da bir hastalik tasiyicisi durumunda oluyor
Neyle olacak iş cinsel hastalıktan bahsediyosan fb olduk diye benim sahibimmi oldu ya da yanlız olacağınımı düşünüyo birden çok fb dim var demirden korkuyosa trene binmicek
Sahip olmak ne alaka hastaysa birlikte olmayacak bu kadar baskasiyla gorusuyorsan gorus ama hastaligin varsa ona bulaştirma hakkin yok dogal olarak bilmek istiyor hastaligin olup olmadigini
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
26Cevap
Bu zamanda çok ama çokkk haklı ben kaçıyorum bu aralar sabrimi sinayanlar var ama gercekten basit oldugunu dusundugum kadinlarla birliktelik yaşamıyorum herkeste o hastalik olabilir çünkü cok esli olmuş herkes.
Önüne gelenle yatıp kalkmayan insanları partner secerseniz bu gibi riskleri bir nebze de olsa aza indirgemis olursunuz. İlk kez gördüğü ile tamamen free takılanlar var onlarca, uzak durulması gereken birey örneği...
Eşinden bile hastalık kapan varmış o yüzden kimse bilemez ki mesela kadın yeni boşandı diyelim esi aldatiyordu hastalik bulastirdi karsina kadinda bosaninca biriyle gorustu kadın bosandigi adam disinda ilk kez iliski yasiyor olsa da bir hastalik tasiyicisi durumunda oluyor
Çünkü eşi bombok bir adammış gitmiş herkesle düşüp kalkan bir kadın ile beraber olmuş, kaynak hep buradan çıkıyor farklı eş :)
Mantıklı bence. Hiç ilişki bile yaşamadım fb ilişkim de olmadı. Senden istediler sanırım baya yaptın bişeyler
Çok mantıklı hemen raporu hazırlıyım ama bil bakalım ne eksik shdhsgs
Benim mantıklı bulduğum yöntem madem fb arıyoruz herkesle de olmaz
Verirdim sağlık raporunu sonra rapor elindeyken bir daha basardım
Hiç benlik olaylar değil ama yemin ediyorum anırarak gülerdim
Ne senlik degil? Niye gulerdin bu arada djjdid
Fckbuddy falan benlik şeyler değil kalkıp bir de rapor isterse çok gülerim çünkü komik 😀
Jahha neresi komik sağlık bu dikkat etmek lazımm riske atmaya gelmez
Minareyi çalan kılıfını hazırlar hocam 😀
bir şey diyeyim mi gayet mantıklı bence hiç yadırgamam :D
😂😂tabii ki mantıklı
Senden mi istedi 😀
Hyr bn istemeyi dusunuyorum
Hmm bu da mantıklı , evliyse veya çok partnerli biri olduğundan şüphen varsa normal
Uzun süredir arıyorum aylık masraflarını karşılayacağım bı f. b ama yok
Ne masrafini
Maddi olan herşeyini
gecelık degıl kalıcı ıstıyor dıyebılırım belkıde ya sence?
Ne alaka ya hastaligin yoksa birlikte olcak iste iki tarafta birbirine saglik raporu verirse tek gecelik iliskilerde bence daha az hastalik riski olur
ıste rapor ısteme olayını daha onc duydum ısteyenler genelde uzun surelı ıcın ııstıyorlardı ondan dedım ve sen cekıngen bırı mısın?
Bu yüzdende seçici olmak gerek ya
Ondan önce ben isterdim
İstedin mi hiç
Hiç kimseyle birlikte olmadım bu yüzden. Aids’ten korkuyorum
Onu cikartirdim o kagidida buker go. Tune sokardim
Sebep
Is basvurusumu yapiyoruz
Ondan sağlıklı olduğumu ilk bakışta anlar😂
Bakışla olcak iş degil bu
Neyle olacak iş cinsel hastalıktan bahsediyosan fb olduk diye benim sahibimmi oldu ya da yanlız olacağınımı düşünüyo birden çok fb dim var demirden korkuyosa trene binmicek
Sahip olmak ne alaka hastaysa birlikte olmayacak bu kadar baskasiyla gorusuyorsan gorus ama hastaligin varsa ona bulaştirma hakkin yok dogal olarak bilmek istiyor hastaligin olup olmadigini
😂 onlarca fb edindim bununla gelen olmadı bak işine derim
Bu yuzden sagliginiz tehlikeye giriyor ama istemesi iyi bir şey
Ya ben doktorum😂 kiminle olup olmıcağımı bilecek yaştayım kendi sağlımı takip edebiliyorum😃
Doktor olman birşeyi değiştirmez doktorlar hic hastalık kapmıyor mu saniyorsun ya da olgun yastakiler?
Ayrica nasil tabip ediyorsun
Takip
Kendime ara ara kan testler yapıyorum amaaaa bunu yineden bir kadına göstermem sırf istedi diye göstermem😉
Önce git kendin al derdim
Normal olanı istemek zaten.
Vay babayzın gemügüne
Olsa sabıka kaydida veririmm
Evlenmeden yapmıyorum
Önüne gelenle yatıp kalkmam
Normal karşılardım, konu sağlık ne de olsa
Napacan ananın a.. mınamı sokacan derdim
S. ktirsin gitsin
Hahahahaa neden sagligini onemsemiyor musun
Bu güven meselesidir, güvenmiyorsa yatmasin altıma
Bende ondan isterdim malum aids olabilir
Yok ki f. Budym
Haklı
Bence çok mantıklı.
Bende ondan isterim
Var mı?
Sanane
Evet ya da hayır yazabilirdin.
Seni ilgilendirdiğini düşünmüyorum
Kaba şey 🤣
Mantıklı olan da o
Hakli belki hastalığın var
Oldu evet