Yıllardır cinsellik yaşamadığım için kendime çok sinirliyim nasıl pişmanlıktan kurtulurum?

Bekaretimi 27 yaşında bozdum bir ay önce bozduktan sonra 5 kişi ile ilişkiye girdim sadece eğerki daha önce bozsaydım daha fazla kişiyle daha çok ilişkiye girerdim çok buyuk hazları kacirmisim 😭😭
Yıllardır cinsellik yaşamadığım için kendime çok sinirliyim nasıl pişmanlıktan kurtulurum?
Cevapla