Yüz üstü yatınca anında tahrik oluyorum, sebebi ne olabilir?

yatarken yüzüstü pozisyona geçer geçmez tahrik oluyorum ama öyle böyle değil yani içim eriyo bildiğin. kendi ağırlığımın baskısı yüzünden galiba ama oramın bu kadar duyarlı olması normal mi ya?

Yüz üstü yatınca anında tahrik oluyorum, sebebi ne olabilir?
Cevapla