Neden cinsellik yaşamış kızları sürekli aşağılıyorsunuz?

hem erkek icin hem kadin icin gayet normal bir sey ama kizlara gelince surekli bi linc etme pesindesiniz cinsellik yasamayi hakeret olarak kullaniyosunuz ulkenin gelismeme sebeplerinden biri de bu cok yobaz bakiyosunuz duruma
Neden cinsellik yaşamış kızları sürekli aşağılıyorsunuz?
Cevapla