Güncellemeler
+1 yıl
Bugun bana kendini dinlemesi gerektiğini böyle yürümediğini bunun bir ilişki olmadığını söyledi ben ona kendini dinle ne istediğini anla filan demiştim çünkü bugun de bana bunu dedi ve üzüldüm ama olacağı yoksa da olmasın diye düşünüyorum, biraz üzülüyorum ama elimden bir şey gelmiyor sanırım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Yaşamayın siz de erkeklerle böyle şeyler aklınızı kullanın
Sevgili olmayımmı romantik bir ilişkimin olması gayet normal kızlarla mı yaşıycam ama ben heteroyuö
Ön sevişmeden bahsettim
Yani seviyorsam neden olmasın?
Sınırlarımı bildikten sonra bi sorun yok bana göre
O zaman burada ağlama
Burada ağlayan yok
düşündüğüm durum olmuş galiba maalesef bitirmen gerek
Hangi durum
özelden sorun
Burdan yazabilirsiniz özele gerek yok
uzun olur, merak etme yavşama gibi niyetim yokk sadece zamanını öldürme o adamla diye sana akıl veriyorum olmayacağı belli mâdem nedenini merak etmiyosun özele gelmene gerek yok kısa ve öz bitir diyorum zamanına yazık etme iyi günler
Ben ona şans veriyorum ama işte o kadar karışıkki her şey karar veremiyorum
İyi günler
ona şans sana eziyet olmaz umarım..
Yani ben hemen kestirip atan bir tip değilim daldan dala kucaktan kucağa
O yüzden sahiplenirim ve bu şeylere çok değer veririm o da duygusal biri ve iyi geliyordu bana bu yüzden teklifini kabul ettim ama daha 1 ay bile olmadı sorunlar üst üste geliyor çoğunu konuşuyoruz çözüyoruz ama tekrarlanınca işte o zaman ben kötü hisediyorum
1 ayda fazla sahiplendiğin için şu an kendini kötü hissediyosun zaten kanki beni dinle kendine gel hayatına odaklan bu işleri de fazla önemseme bırak senin hayatında kalmak isteyen çaba göstersin kalmak için
Beni her gün arıyor sesimi duymak istiyor böyle olduğu için kullanıldığımı düşünmüyorum ama anlam veremediğim bir durum yaşıyorum
Sanırım senin dediğin doğru
Ama bana başta senle birlikte olcak kişi çok şanslı böyle davranman bir erkek için iyi vs vs diyordu o zamanlar ben başkasından hoşlanıyordum
Ama ilişkiye başladıktan sonra değişti ben ilişkide farklı biriyimdir ailemle farklı arkadaşımla farklı diyor
Ben soğuk yapınca da yine iyi davranıyor ne zaman içim yumuşasa onu sevmeye başlasam yine aynı
Mesela yemeğe gidiyorum arkadaşımla oturuyoruz muhabbet ediyorlar onu anlatıyor beni de alıyolar aralarına bazen zaten hepimiz aynı sınıftayız kalktım uyudun mu nasılsın günaydın yemek yedin mi vs vs
Buraya gitcem şuraya gitcem sen napıcaksın vs vs tarzı
Amacı oymuş beğenmemiş sevişmeni denormale geçmeden direk bitirmiş işte. pislik herid
Ne kadar ileri şeyler yaşıyorsunuz ki seks hariç her şey mi
Hevesini almış, üzgünüm
Sevgiliysek böyle olması gerekmiyor mu zaten ne hevesi
Sadece ön sevişmemi oldu
Aynen
Ona sor
Tamam da anlamıyor beni
Ne yaptım diyor ne istiyorsun anlamıyorum diyor
Sal gitsin
Yurumeyecek böyle
Sanırım öyle artık çevremdekiler bana ne olmuş sana diyor enerjimden hisetmişler filan
Çok kısıtlıyor bide beni kıskanç
Ona 2 kez dedim beni bir eşyan evcil hayvanın gibi görmemelisin ben de insanım benim de özel hayatım var karışmamalısın ve beni umursamalısın sahiplenmek ayrı bir şey kıskanmak ayrı anlatamıyorum ona
Doğru tespit yapmışım yani umarım düzelir demek isterdim ama
Yani kötü biri değil ailemde sorun varsa çözüyor, beni destekliyor derslerimde yardımcı oluyor aynı sınıftayız zaten
Ama işte..
Ben kötü demedim ama anlatmana göre ilgisiz ama bir o kadar da kısıtlayıcı
Evet değişik
Kendisi istediğinde yabi benimle vakit geçiriyor o ne istiyorsa öyle yani bu ilişki değil işte bunu ona anlatamıyorum o erkeğim o yüzden bmyle yapıyorum gibi diyor şakasına beni hiç anlamıyor bu yönden
Onun kafası bence şöyle:
Şeviştik öpüştük iyi zaman geçirdik harikaydı mutluyuz ama ben kadınım ilgi istiyorum ben bununla tatmin olmuyprum çünkü zaten böyle bir ihtiyaçim yok benim o erkek ve beni anlamıyor
Her kadın sevgiyi ve ilgiyi ister yaşamış olduğun cinsellik ve benzeri tek başına yetmeyebilir
Evet ama o erkek işte buna ihtiyacı yok ve benim böyle bir şey istememi anlamıyor çünkü geçen de konuştum ayrılıcağımızı söylicem diye korktu gözleri doldu ama bunu söylediğimde biraz rahatladı ve ne demek istiyorsun anlamıyorum diyor onun kafasında bu yok yani onun bilerek yaptığını düşünmüyorum ben 19şuan ve 2 haftaya 20 olcak 2 3 ilişkisi olmuş sadece yani herkesle birlikte olan tip de değil
Benim erkek kardeşim de öyle onu bem 2 sene aynı eve çıkarken eğitim daha iyi şimdi ama sevgilim kızlarla böyle tecrübesi yok (cinselliği demiyorum o bana göre kadını anlamak ve ilişkide olmak değil)
Tamam o zaman ne düşünüyorsun
Bilmiyorum çok iyi biri seviyom da ama bilmiyorum
Bunun kararını sen vereceksin
Evet, o gidince napıcam ben bundan korkuyorum bunu yapabilecek kadar güçlü müyüm
Zor bir dönemime denk geldi zaten
Allah yardımcım olsun diyorum o zaman
Her şey olabilir diye düşüneceksin yani takıntı haline getirmemek gerekiyor
Bugun ayri kalması gerektigini bana iyi gelmedigini soyledi ve bana duygu hisedemiyormus dedi başına gelenler yuzundenmis filan
O zaman yapacak bir şey yok
Evet maalesef
şu an hem psikolojik biraz mutsuzum gem de acaba ondan bana bişey bulaşmışmıdır hamilelik vs olur mu diye stresliyim
Dün tamam o zaman konuşma dedim sabah günaydın yazmış
Bu nasıl bir erkek tipi anlamıyorum ben
Genelde erkekler umursamaz ve rerkedip giderler ama bu değişik
Dikkat çekmekte istiyor.. korunmasız bir ilişkin oldu mu? Bak istediğin her zaman yazabilirsin bunu unutma.. ama kafana da takma
Dikkat çekmek derken?
Ona dün sordum ilgi mi istiyorsun diye hayır filan dedi seni seviyorum sana bağlanamadım ben sana gereken ilgiyi veremiyorum ne hisettiğimi bileniyorum çok yıprandım ben diyor önceki ilişkilerini kastederek
Korunmasız oldu evet ama oral gibi yani içine girmedi
İçine girmediyse sorun edecek bir şey yok
Yok girmedi tabiki zevk suyu sadece şey bitik dokundu gibi bide elini penisine götürmüştü sonra bana mastürbasyon yaptı o var işte
Sperm oksijen ile temasında ölür
O da aynı şeyi dedi bana
Doğrusu bu zaten
İnşallah bi hastalık gebelik olmaz
Ama yaptıkları ne anlama geliyor ben anlamadımki ne istiyor bu ilgi mi istiyo sabah niye yazmış bişey de demiyor
Bu nasıl bir erkek türü
Çok üzerine düşme bence
Tamam