Güncellemeler
+1 yıl
Sevgili yapmış arkadaşlar cumartesi gunu ayrıldık daha
Ve anasıyla da tanistirmis instaya utanmadan hiksye atiyo nasil intikam alabilir help nolur elim ayağım titriyor
Ve anasıyla da tanistirmis instaya utanmadan hiksye atiyo nasil intikam alabilir help nolur elim ayağım titriyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
20Cevap
Şu pisliklere erkek demeyi birakin hayvan diyin bı ağaç diyin ama erkek demeyin sonra o cümleden sadece erkek kelimesini kendinde goruyo
İnsan olarak bile görmeleri hata haklısınız
Bakiremiydin öncesinde. Amacı sadece senin ilkin olmaktı belki. Ben olsam daha çok sahiplenir ilgilenirdim
Karakter meselesi
Yok hayir degildim zaten o da kimsenin ilki olmak istemem diyordu
Tiksindiği birseymi oldu acaba. Neden böyle yaparlar anlama.
Tiksindigi bir şey olsa ondan ayrilmak istediğimde sadece cinsellik icin görüşsek olmaz mi diye sormazdi bence
Seni fb olarak görmek istiyor demekki. Duygusal birşeyi yokmuş sana karşı önceden de
Çok üzgünüm bu durumu yaşadığın için. Tam bir s. erefsizmis. seninle beraberken bile bu sevgilisi varmış bana göre. Seni nasıl olsa terk edecekti hiç olmazsa ilişkiye girip öyle terk edeyim demiş. Amacı bir şekilde seni kandırıp ilişkiye girip terk edip sevgilisine dönmekmiş. Amacına ulaşmış
Eğer sevgilisine ulaşabiliyorsan bunun yaptıklarını tek tek anlat ne mal olduğunu bilsin. Eğer özel olarak yazmak ıstersen sen bilirsin. Çok üzüldüm.
O kadar karaktersizmiski seninle sadece cinsellik için buluşmak istemiş. Sen kabul etseydin sevgilisi varken bile seninle ilişkiye girip onunla keyifli vakitler geçirecekti.
O hemcinsim adına özür dilerim. Maalesef her toplumda böyle çürükler mevcut. Sen yine de aşka olan inancını kaybetme ama bu sefer daha temkinli ol.
Ask diye bir şey yok bence geçici bir heves aşk
Hah işte tam olarak bu yüzden nihaksiz zırnık yok bunlara. Yastikla. sevisirim daha iyi en azından hep yanımda
Xpmeldmelek
P**cler
Yapma zaten
Hayret Öyle olmaması gerekiyordu
Ben ilişki Yaşadıkça Çok daha Fazla Bağlanıyorum inanki 😍😍
Ya Bunlarda bir Tuhaflık var
ya da Artık umursamaz Oluyorlar
Bense ilişkiden Sonra Çok daha Fazla Bağlanıyorum ❤️❤️
Kimi erkek böyle en sonunda birinden hastalık kapıp keşke olmasaydı diye yakınmaya başlıyor
İnşallah kapar amin ama sonra bana gelmesin
Sen hayırsever misin? Niye gidip geri geleni kabul ediyorsun
Ederim demedim geri bana dönmesin dedim
Sanki kabul edecek gibi bir cümle oldu. Senin numaran onda duruyordur eminim yakın zamanda birini bulamazsa arar sil engelle gitsin anlar o zaman
Ben onunla uğraşmayı tercih ediyorum cunku en son konusmamizda benim psikopat olduğumdan korktu. Bende korkularini bosa çıkarmak istemiyorum.
Bu cinsellik ile alakali bir durum değil
Genellikle tam tersi bir durum olması lazımdı
Bence hayatına aldığın kişinin senden ne kadar etkilendiğine dikkat et
Ben kendimi heo geri planda tuttum bakalim gerçekten istiyor mu beni istediğini göstersin uğraşsın benim icin diye düşünerek davrandim o hep çok güzel yaklaştı ama her şey bunun icinmis demejki
Değerli anları ve ya durumları sana emek verenler ile yaşa bence
Sonuna kadar haklısın üzücü bi durum aynısını erkek yaşasa onun da zoruna gider
İstediğimi nasıl aldığıma bağlı memnun kaldıysam neden soğuyım daha çok ısınırım
Sende sevgili yap😃
Bilemedim. Karakterle alakası. Çünkü cinsellik yaşayıp evlenende çok. Ama sen bunu bilerek nasıl ikna oldun
Çok güzel konuştu ikna ederken. Manipüle yeteneği iyiymis demekki
Yani. Niyetin de varmış. Yapacak bir şey yok. Daha iyileri çıkar umarım karşına
Hormonal
Aktif gayım boşaldıktan sonra tiksiniyorjm
O da mi gay sence
Hayır erkeklerin fijyolojisinde var
Akıllı bi adam evlilik dısı cinsellik yasadıgı bi kadını karısı yapmaz
Sizde durum nedir
Erkeklere istediklerini vermek en büyük hata
Katılıyorum
Karakterini ilk önce ölçecektin önemli bir şey :)
Çok masumdu 😞hayal kırıklığı oldu benim icin
Doğru kişi değilmiş desem en kısa yoldan
Hatanin neresinden dönsek kâr diyerek avutalim kendimizi napalim
Ya evet hata ama seni bu şekilde bırakmamalıydı her şey seks değil arkadaşlık dostluk çok önemli tabii bu benim düşüncem
İnsanlar birilerine güvenmeli
Erkek sığır olduğu için.
Yapma ya umarım ilerde pişman olmazsın
Bende bilmiyorum valla böyleyiz
Onlara ait karaktersizlik
Duygu ya da o gözle bakmadıysa soğur
Çok duygulu yaklaştı bana hatta ben kendimi geri planda tuttum
Belki de öyle gösterdi
Amacı belliymiş neyi anlamiyon
Öyle yaklaşmadı çünkü ayıcıklar muzik kutulari güzel sözler neler neler
Onun taktiğide böyleymiş
Benim ki sogumadi
İnşallah sogumsz hic mutlu olursunuz
Yazmiyo mu sana ne oldu aranix
Birde senin ilk mıydım benim de onun da ilkti mesela ilkimizi dr yaşamış olduk
İlkim değildi. Bi gece gecirirken bir kiza takip istedigi gonderdigini ve kızın kabul ettiğini gördüm sonra zaten daha fazla saklayamadi yaptığı pustlugu bende iletişimi kestim
Saçma sapan