Bir insan kendini güvende hissetmediği ilişkiden neden kopamaz?

7 yıldır beraber olduğum sevgilimden ayrılamıyorum. Kendime itiraf etmek kolay değil. Bana karşı ilgisi ve sevgisi var. Ama aramızda cinsellik de var. Ben evlilik istememe rağmen onun istememesi daha doğrusu istemiyorsa bile bunu net şekilde ifade etmemesi yüzünden ilişki devam ediyor. Tam ayrılmaya karar veriyorum tekrar sanki fikri değişmiş gibi davranıyor yoğun bir ilgi vs ama sonra bakıyorum yine 1 seneyi devirmişiz sevgili olarak. Evlenmek gibi bir planı yoksa benim var. Uzun süreli bir ilişkide de bunu erkek planlar ve bu plan bu kadar süre içinde gelmeyince haliyle bende artık önce ima sonrasında da ifade etmeye başladım. İstemiyorum demiyor. Ama hayırlısı tabi nice yıllarımız olsun bir ömür falan eee peki o zaman? Sonuç yine sevgililik. Evlilik istemiyorsa evlilik isteyen bir insanla neden ilişkiyi sürdürürsün? Dersin ki ben evlenmek istemiyorum bak yoluna. Ama ben seni seviyorum hayatımın anlamısın falan filan

Bir insan kendini güvende hissetmediği ilişkiden neden kopamaz?
Cevapla