Sevgilime sevişemiyoruz yazdım bana çok ilgisiz davrandı, ne yapmalıyım?

Sevgilimin yanında 4 gün kaldım neyse aramızda 3 saatlik bir yol var bu sabh naber yazdım iyi canım senden falan karşılık olarak iyiyim diyemeyeceğim çünkü sevişemiyoruz diyip gönderdim yalnızca tüh ya yazmış çok soğuk ve ilgisiz bir cevap değil mi öyle maalesef yazıp bıraktım sadece

Sevgilime sevişemiyoruz yazdım bana çok ilgisiz davrandı, ne yapmalıyım?
Cevapla