5 yıldır bağırsak sorunları yaşıyordum. kan tahlilleri, probiyotik takviyeler vs işe yaramadı. ne zaman gluten, soğan, sarımsak, şeker yesem bağırsaklarım ağrıyordu, karnım davul gibi şişiyordu. son sevgilime her buluşmam da ona oral yaptım. farkettim ki bu sağlık sorunlarım azaldı artık o gıdalar bana dokunmuyor daha sağlıklı hissediyorum. sonra şunu farkettim vajina da birçok sıvı var ve ben o esnada sıvıları istemeden yutuyorum. acaba vajinada yararlı bakteriler olabilir mi diye düşünüp araştırmalar yaptım. bir çok yabancı kaynakta vajina yalamanın ve o sıvıları yutmanın milyarlarca probiyotik almanın kolay yolu olduğunu yazıyordu. o makalelerden birisi. www.vice.com/.../how-much-good-bacteria-is-in-a-mouthful-of-pussy
Vajinaların yüzde yetmişine , laktik asit üreten ve oradaki pH seviyesini 4,5 düzeyinde tutan bir Lactobacillus türü hakimdir. Vajina iyi bakterilerle doluysa ve insanlar mümkün olduğu kadar çok iyi bakteri yiyorsa, neden bir sürü vajina yemeyelim ki?
Sanmam çünkü barsak ph ında yaşayan bakteriler ile vajen ph ında yaşayan bakteriler birbirlerinden farklılar bi de sen yaladığında o bakteriler midenden geçmek zorunda ki mide ph ı asidik, barsak ph ı bazik. Bence seni rahatlatan tek başına a* yalama eylemin olmuş. Bunu yapman psikolojine iyi gelmiş, o da mide asitini azaltmış. Bence stresli, bastırılmış bir yapın var bu da sende reflüye sebep oluyor ve bu a* yalama olayı sana iyi gelmiş. Bu kanıya a* yalamadan mı vardın? diyebilirsin.. Sana sadece şunu söyleyeceğim:"Deneyim" 😉