Sevgilim alkollüyken onu öpmek istemiyorum çok mu anormal?

Sevgilim alkol alıp yanıma geldiği zaman beni öpsün ve dokunsun istemiyorum kendimi sürekli geri çekiyorum bende alkol kullanan bir insanım ama o içtiğinde gerçekten bokunu çıkartan biri ortak bir abimizle içmeye gittiler 6şar 6 şar bira içmişler belki kafası biraz güzel geliyor ama ben o an onu itici buluyorum ve beni öpsün istemiyorum oda bana diyor ki sırf bu yüzden sana bira almak istedim sende iç diye neden beni itiyorsun neden beni istemiyorsun diyor ortak abimiz bile buna bugün demiş ki bak fazla içme kıza itici gelirsin istemez seni o öyle biri sen yine de fazla içmeden git demiş ama bu dinlememiş beraber içsek beraber sarhoş olsak yani aslında bana yaptıkları öpmek istemesi sarılmak istemesi sarhoş kafayla yapiyor diye düşünüyorum bende kendimi ifade edemiyorum ama itici geliyor ve bu durum onu çok sinirlendiriyor problem bende mi yoksa bu gayet normal mi?
Sevgilim alkollüyken onu öpmek istemiyorum çok mu anormal?
Cevapla