Sanaldan konuştuğum çocuk yaşadığı yerden bir kızla konuşmaya başlamış, ben mi çok aptalım?

birisiyle konusuyordum sanaldan aramızda samimiydi buluşmayı da planlıyorduk. yks gireceğim için 2 gün instagrama girmemiştim demiştim de ona ders çalışmam lazım diye. işte yazdım cevap vermedi küstün mü dedim dün birisiyle konusmaya baslamış yasadığı yerden benimle konusmuyormus o yüzden. sexting de yapmıştık.

Güncellemeler
+1 yıl
şerefsiz bir de sürekli ilgi gösteriyordu
Sanaldan konuştuğum çocuk yaşadığı yerden bir kızla konuşmaya başlamış, ben mi çok aptalım?
Cevapla