Çok saçma değil mi? İnancı için harama bakmayan insanları yargılamak acizlik bence.
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
haklısın ama bu konuyu bizim ülkemizde dalga konusu yapacaklar mecbur
Dalga konusu yapanlar 5 kuruş degeri olmayan tiplerdir gözümde
olabilir zaten çoğu kişinin gözünde bu şekildedir ama artık kimsenin kimseye saygısı kalmadığı için umursamiyorlar
Maalesef
Mesela bir erkek bakir ise ve bunu arkadaşları biliyorsa bir sohbet esnasında bir muhabbet esnasında Can sıkıntısı olduğu anda direkmen o konu açılır ve bütün Odak noktası o kişi olur aslında güzel bir durumdur ama bunu o kadar Manipüle edilir ki kötü olarak algılanır
Dalga konusu yapılan bir şey nasıl iyi algılanabilir ki
Bunun dalga konusu olduğu ve güzel bir şey olduğunu karşı tarafa Ne sen ne ben ne de bir başka birisi asla veremem Bu tamamen anne ve babanın çocuğuna küçükken vereceği bir eğitim veya bir terbiyedir
Haklısın
👍🤝🤝🤞🤞
Kaç yaşındasın abi
28 neden sordun ki..
Bir kardeşin olarak bir soru sormak istiyorum sana
Çevren de vardır bilirsin. Zina yapmayan insanlar gerçekten inancından dolayı mı yapmıyor yoksa birilerini bulamadiklarindan mı
istedigin kadar sor sorun yok ama sen böyle diyince senden kötü bi enerji aldım derdin sıkıntın ve cevabı olmayan sorunların var sanki
Çünkü soruyorum mesela ya yakışıklı deģiller ya da kimse bakmadığı için gibi yorumlar geliyor. Yani yakışıklı insanlara karşı da ön yargı ve korkuyla bakıyorum bu sebeple. Sen ne dusunuyorsun
çevremde yok denilecek kadar az kişi var ama bunu sorduğum zaman bana gelen cevap çoğu zaman su şekilde
kimse kusursuz değildir ama kusurları aza indirmek senin elinde ben karşımdaki kişiye nasıl gidiyorsam oda bana öyle gelsin diye yapmıyorum diyorlar
ben her gün birisi ile yatıyorsam benim bakire birisi ile evlenme hakkım yoktur mantığı ile devam ediyorlar 🤝
eğer bi erkek yakışıklıya herkesle yapıyordur benide kullanıp atar düşüncesi geliyor insanların aklına ama çirkinse bu kişi bana yakışmaz kimse vermdiysw bende vermem gitsin parayla yapsın diye düşünüyor bu sefer de
Ya hem yakışıklı olup hem inancından, sadece Allah korkusundan dolayı zinadan uzak duran yok mu ya gerçekten
Ben de çirkin degilim mesela ama ben Allah korkusundan yapmıyorum. Yoksa ben de bilirim yapmasini
herkes bilir yapmasını ama işte kimse sen gibi düşünmüyor ki
Hiç mi yok benim gibi düşünen Allah aşkına ya
Senin gibi düşünen kişiler var tabii ki de ama Ön yargı ve çevresindeki insanlar yüzünden bu düşünce artık zamanla yok olup gidiyor
Yok olmasın işte bu beni çok üzüyor gerçekten. Başkalarına bakıp insanın kendi ahlakından, inancından ödün vermesini anlayamiyorum
keşke herkes böyle düşünse ama ön yargı ve farklı düşünceler bunun önüne geçiyor
yakışıklı veya güzel olursa bu beni sevmez kullanır atar diye düşünüyorsun
çirkin olsa yanıma yakışmaz diyorsun
Orta halli olsa bu seferde beklentin yükseliyor
Evet işte sorun da bu. Ve önyargilarımızda da genellikle haklı çıkıyoruz ki bu daha büyük sorun. Keşke yanılsam bu konuda.
Ben de orta güzellikte biriyim ve ben çirkin olmadığım halde yakışıklı erkeklere karşı ön yargım var. Bilmiyorum yaa zor gerçekten
bu durumun önüne geçmek istersen herseyi kafaya takma umursama kendine değer sevgi ve saygı vermelisin
Kendime deger veriyorum zaten. İnsanlara güvenemiyorum sadece
bu şekilde de olmaz ki ona güvenme buna güvenme o zaman hoc arkadaşın olmaz ki
Arkadaş olarak değil eş adayı olarak kimseye güvenemiyorum
ama böyle düşünme gercek aski bulmak içinsin vermen gerek
Kime nasıl şans verebilirim ki? Sosyal medyada erkekler önüne gelen kıza yazıyorlar. Ben bunlara neden şans vereyim? Nasıl guveneyim
işte bak zaten burada hata yapıyorsun herkesi aynı görüyor aynı kefeye koyuyorsun bu yüzden bu şekilde endişe ediyorsun 🤷🏻♂️🤷🏻♂️
Her önüne gelene yazan birileri bana göre güvenilir değildir. Sence güvenilir midir?
bence güven zamanla olur ama şans verilmesi gereken biseydir sonuçta kimse kimseye şans vermezse kimse kimseyi tanıyamaz ki buna sende dahilsin mesela bana şans vermezsen benim nasıl birisi olduğumu nerden bileceksin mantıksal düşünmek gerek bazende
Tabiki şans verilmeli ama başta mantıklı görünen kişiye şans verilmeli. Şansını denemek için 50 kişiye yazan birine şans vermek aşırı zaman kaybı olur çünkü onu demek istedim
Tabii ki de bu konuda da sen haklısın ama örnek veriyorum 50 kişiye değil de 5 kişiye ya da 8 kişiye yazmıştır Bu kişiye Bence şans verilebilir Ya da nasıl yorumlarsın bilmiyorum ama karşındaki insanı tanımadan bilmeden yargılamak bence olumsuzdur çünkü benim yaptığım bir hatayı veya saygısızlığı Bütün erkekler diyerek genelleme yaparak Bütün erkekleri benimle aynı kefeye koyamazsın
Yani benim sana söylemek istediğim aslında şu karşıdaki kişiyi her ne kadar yakışıklı ve güzelse kesin beni kullanıp atacaktır mantığını kafandan çıkarman lazım ya da kriterlerini düşürmen gerekiyor
Hayır yakışıklıysa kesin kullanır demiyorum ama ihtimali yüksek görüyorum yani öyle diyim
Tabii ki de ihtimali zaten yüksek görmen gerekiyor ama aynı zamanda bu kişiye şans vermen lazım ki önyargıların ve bilinçaltın boşalsın insanlara olan bakış açın değişsin
Evet haklısın. Ama denk geldiğim kişiler hep çok kişiye yazıyor diye düşünüyorum o yüzden de şans veremedim. Bu düşüncemi kıracak biri olursa neden şans vermiyim tabiki
zaten bu düşünceyi sana verecek olan kişiye de şans vermen gerekiyor iki gözümün çiçeği bunu bilmek benimsemek gerek
Haklısın işte bazen önyargilarimi kırmakta zorlanıyorum :(
Mesela şu an Senin konuştuğun biri var mı veya sohbet muhabbet ettiğin birisi var mı yok mu bunlar önemli şeyler karşındaki kişinin nasıl birisi olduğunu veya sana bakış açısını öğrenebilmen için kişiye bazı sorular sorman lazım sohbet esnasında sohbetinden muhabbetinden anlaman lazım Bunların hepsini ben sana söyleyemem bazı şeylere kendi fikirlerini ve görüşlerini katman lazım
İnsan sarrafıyım desem? Zaten o yüzden kimseye kolay güvenmiyorum ya. Konuştuğum insanlar genellikle samimi olmadığım mesafeli olduğum kişiler oluyor. Bazen görüşünü beğenip takip ettiğim kişiler oluyor mesela ama sadece soruları falan görmek için takip ediyorum ama direkt mesaj atıyorlar bu da beni rahatsız ediyor açıkçası. Öyle insanlarla da konuşmuyorum
Herkese yazan abaza tipler gibi geliyor ve %90 da haklıyım bu konuda
Mesela senin dediğin gibi sen takip ediyorsun hemen arkasından sana mesaj atıyorlar bunu yapan kişi her zaman sana az sıkıntılık yapan veya sana yürüyen insanlar değildir belki birisi merakından bir şey sormak isteyebilir veya neden takip ettiğini hangi görüşünü sevdiğini beğendiğini onu sormak istiyor olabilir veya en az ihtimaldir ama veya daha öncelerden seni görmüştür Sohbet muhabbet etmek istiyordur seninle bu da olabilir
Ya direkt yazıyorlar abi hiç inandırıcı değil. Bu saydığın ihtimalleri ihtimal olarak alabiliriz ama %10 içine girer yani
Bence sen de bunu gayet iyi biliyorsun
Evet ben de gayet iyi biliyorum bana da hiç Sormadan mesaj atanlar var ama ben her mesaj atan kişiyi o yüzde onluk kısımın içine koyuyorum değilse çıkartıyorum kimseyi görmeden yargılamıyorum Mesela şu an seninle konuşuyorum ama sen o %10'luk kısmının içerisindesin%10'luk kısmının içinden çıkıp çıkmamak senin elinde Eğer ki sen onlar gibi davranmazsan orada kalmaya devam edersin ama onlar gibi davranırsan davrandığın gün çıkarsın🤷🏻♂️🤷🏻♂️😊
Anladım demek istediğini de işte mantıken diyorum ki bu ben takip istediği atar atmaz yazıyorsa her takip atana yazıyordur ve bu mantık şaşıyor gerçekten öyle çıkıyorlar
Bu mantık şaşmıyor* bayağı bir yazim hatası yapmışımdır umarım anlasılır
O zaman bunu sorman gerekiyor yargılaman gerekmez ki sorarsın ilk mesajı o attığına göre 4 ya da 5 mesaja sorarsın her sana takip isteği atarsan mesaj atıyor musun zaten evet derse silersin hayır derse o zaman neden bana yazdın diye sorarsın
Evet diyorum zaten ve direkt anlaşılıyor kendilerini ele veriyorlar ve hep ben haklı çıkıyorum
demek ki senin güzelliğin baya göre batıyor ki hep bu kişiler senin karşına çıkıyor 🤷🏻♂️
Hayır resim koymadım. Orta derecede güzelim zaten ama görmüyorlar da yani tamamen abazalik başka bişey değil sinir oluyorum
buradaki kişilerin resmini görmesine gerek yok ki pembe profilin yeterli ama reelde o kişiler için söylüyorum sen orta güzelim diyorsun ama onlara göre çok güzelsin 😊😊🤷🏻♂️
Yani ortanın bir tık üstüyüm sanırım ondan yani arkadaşlarım öyle söylüyor
bi tik üstü olman seni çok güzel yapar
Biraz güzelim işte fena degilim
birazcık saha zorlasam güzelim modelim olacaksın 😊😊
Abartma istersen abi ya 😂
😂🤣 sen bazen ne kadar güzel değilim desen de birisinin prensesi olursun unutma 🤣😂🤣
Bilemicem artık abi hayırlısı olsun :)
Neyse bu kadar sohbet muhabbet yeterli bence seninle kısa da olsa güzel bir Sohbetimiz muhabbetimiz oldu Sen beni tanıdın başka sorularda başka yorumlarda görüşmek üzere Kendine çok çok dikkat et kendine iyi bak yeryüzündeki bütün güzellikler mutluluklar ve mavilikler seninle olsun Umarım karşı tarafa verdiğin Sevginin saygının aynısını sen de alırsın😊😊😊🤞🤞
İnşallah. Teşekkür ederim abi sağol hoşçakal :)
evlilikte cinsellik mutlaka olmalı Fakat Evlenmed e tek amaç cinsellik olmaması gerekiyor
Evlenmeden cinsellik olmamalı
Tamamen katılıyorum
Evlenmekte tek amaç tabiki cinsellik olamaz. Ben de katılıyorum sana
Başarısız gözüyle bakılıyor halbuki ben takdir ediyorum
Çünkü takdir edilmeli
Sen yaşadın mı hiç
Hayır. Yaşayan biriyle de evlenmek istemiyorum
En iyisi helal olsun sana
Ama böyle olan insan da artık çok az var sanırım hiç evlenmicem
Neden öyle düşünüyorsun merak etme karşına çıkacaktır elbet
İnşallah
24 yaşındayım artık bir çok kişi evlendi
Bence yaşın çok genç ben doğru evlilik yaşının 30 olduğunu düşünüyorum
30 da evlenen de var nasip bu ama bana göre geç. 25-26 ideal yaş bence evlilik için ama karşına çıkarsa tabi.
Kendinden yaşça küçük birisi hakkında ne düşünürsün
Ne gibi
Evlilik için diyorsan en fazla 2 yaş küçük olabilir
Neden 2 yaş
En fazla o da. Küçük biri istemiyorum
Senden daha olgun olabilir ama
Kadınlar daha erken olgunlasiyor genelde ve daha çabuk yaslaniyorlar o yüzden erkek daha büyük olmalı ya da aynı yaşlarda olmalı
Evet haklısın
Bu toplum çok cahil ama cahil olduğunun farkında değil cinsel ilişkiye girmemek bir tercihtir ve bunu kimse yargılayamaz
Aynen öyle
Bakirim. Ve erkekler arasında dalga konusu olunuyor maalesef
Ya ne saçma şey. Ben başka kadına dokunmuş biriyle evlenmek istemiyorum yani ve insanda Allah korkusu olmalı. Dalga konusu yapanlar gözümde 5 para etmiyorlar gerçekten
Ben zaten söylemiyorum sizi ilgilendirmez diyorum ama işte anlıyorlar. Evleneceğim kişi de ben gibi olur umarım ben daha öpüşmedim bile bu yaşta🤒
Yaşın kaç ki
26 yım
Senn
25
Meslekten dolayı disipline sahibim şükür artık evlenene kadar devam 😂
Nasıl yani mesleğin ne ki
burada yazmasam iyi olur
Zaten gizlisiniz niye ki
Olsun
Merak ettim şu an bu kadar gizli meslek ne olabilir ki
Gizli değil sadece her ortamda yazılmaz aslında binlerce var düşün bulursun
Askerlik mi?
Bilemem 😂 senin ne
Sen söylemiyorsan ben de söyleyemem
Nasıl istersen
👍🏻
Ciddi olarak tanışmak istersen özelden tanışabiliriz. Hemen şöyle olalım demiyorum yanlış anlama. Ciddi bi amaç için tanısmak
İnsanlara pek güvenmiyorum açıkçası ama takipleşebiliriz
Nasıl bulacağız begensem sorunu bulabilir misin
Beğenirsen veya gizliden çıkarsan görürüm
Begendim
Gördüm
Cok sacma acizce bir durum ama onların ne anladıgı değil şairin anlattıgı önemli
Kesinlikle
Sırf seks yapıcam diye basit bir hormonal duygu ile evlilik gibi ciddi bir olaya bulaşip hem kendl hayatımi he karşı tarafın hayatını zehir edemem
Sadecee cinsellik için evlenilmez. Ben öyle bişey mi dedim
Ben 29 yaşındaydim benim anamı s... ktiniz. yemediğim laf kalmadı. Ben de saldım evlenmem de. Tek tek izliyorum şimdi o hiç olmuş hayatları. Bana ne lan
Onu muhataplarına söyle bana değil. Sorduğum soruya bak, nasıl biri olduğumu bir düşün ona göre konuş. Bana burada artistlik yapma
Ben sana mı laf dedim şimdi zaten ezik olmasan soruyu açmazdın.
Ezik olan sensin ki kuyruk acından yaptığın yoruma bi bak istersen. Acınacak haldesin
Ahh ahh 😔 kendimi eşime saklıyorum 🙈
Ben de öyle ama artık kimseye güvenim kalmadı. Evlenmicem galiba
Benim gibi düzgün bulursan evlenirsin🤗🙈🙈🙈
Senin düzgün olup olmadığını da bilemem. Dediğim gibi insanlara güvenim kalmadı artık
Tanirsan bilirsin🙈🙈
İnandırıcı gelmedi. Neden tanışmak istiyorsun ki hem
Inan inan ☺️🙈
👍🏻
🥰🥰🌹
Dogru söylüyorsun
Beklemedeyim 🥹
İnanalım mı
Hıhım, yalan borcum mu var gizli karı 🥹
Düzgün konuş
50yasinda evlenen icindemi
Evet
Ayrıca kim 50 yaşında evleniyor
Kim yargıliyor
Ap*tal olanlar mesela
Degmez vakir harcamaya o zaman
Yolda yazarken yazım hatası olabiliyor, boş ver yani değmez
Bilmiyorum sorun değil anladım teşekkürler
haklısın.
Sana katılıyorum
Saçmalık
Çocukça çünkü