30 yaşına kadar bakire kalmak yazık olmuş bir gençlik değil midir?

Son zamanlarda düşünüp kendime acımaya başladım. Galiba bakire ölücem diye. Yazık olmuş bi gençlik görüyorum çünkü.

30 yaşına kadar bakire kalmak yazık olmuş bir gençlik değil midir?
Cevapla