Cinsel taraftan mı yoksa duygusal mı yaklaşırsınız
Cinsel
Duygusal
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Cinsel taraftan mı yoksa duygusal mı yaklaşırsınız
kadın cinsel anlamda erkeğe böyle mi der yahu saçmalamasınlar artık beyin nasıl çalışmıyorsa başka şeylere sana ihtiyacım var demek başka sebeplerden denir duygusal anlamda denir kadın onu cinsel olarak istese şu an seni istiyorum der sana ihtiyacım var demez
Bir erkeğe ona ihtiyacım olduğunu söylüyorsam, ruhum can çekişiyordur. Can çekişen ruhumun tek merhemi o'dur. Bunu duygusal anlamda söylerim. Cinsel anlamda söylemem.
En başta insani olarak evet derim. Konuşur, anlaşır, önce bir huzura kavuştururum. Sonrası ödül ne olur, onu zaman gösterir. Aşka asla hayır diyemem. aşk var ise de asla geri adım atmam...
Cevap
19Cevap
Muhabbetimize göre değişir, öyle ortaya sorduğun için duygusal dedim
Eşiniz diyelim
Hiçbir kadın ilk başta cinsellikle girmez konuya. Cinsellik sonradan gelişir.
Niye
Fb bile olsa kadın güven, standart falan arar.
Duygusal bir söylem bu diğer türlü düşünülemezdi bence
duygusal yaklasirim cinsel istegini de o duygusallgin verdigi gucle gideririm
onun ihtiyacı cinsel değil ise normal olarak destek veririm. ne var bunda her insan zor durumda kalabilir.
Sana ihtiyacım var demek , duygusal
Seni istiyorum derse , cinsel
Bu duygusal bir söylem. Buna kayıtsız kalınmaz, yakışmaz erkeğe.
daha samımı gelmez mı?
Bilmiyorum
pekı burcun ne ve karamsar bırı mısın
Cok degil, akrep
senle uzunca konusalımmı :)
sustun
Yok sagol
ırdın kanka dost olalım ıstemıstım ıcten bır ıstek :(
Olur ihtiyacına cevap veririm
Tepkim duygusal olurdu
Önce duygusal sonra... Anladın sen 😉😄
Kadının ne istediğini bilemem
Genelde para istiyorlar
Kim istiyor sevgili olunca mı
Evet.
İlginç hiç aklıma gelmedi
ıkısde
ikiside uyar yardimci olurum
korkarım tehlikeli bir yaklaşım.
Kırbaçlarim
Hangi alanda ihtiyacı varsa o alanda yaklaşırım
Söylediği ruh haline ve o anki duruma bağlı
Biraz böyle hafif kısık sesle morali de iyi falan gibi
O zaman canı istemiş :))) ya biliyorsun ihtiyaç meselesi
Tabi
Sen birine mi söylemek istiyorsun yoksa :)))
Yok ya o kadar değil
:))) anladım burcun ne ne iş yapıyorsun
burada konuşmayı tercih etmiyorum
Başka yerde konuşma şansımız var mı asil kadın🤗
Yok
Hiç bir şansım yok yani :))
Maalesef
Üzüldüm gerçekten tanışmak istiyorum ve kötü bir niyetim yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?