Merhaba arkadaşlar! 👋 Bugün sizinle çok ilginç bir konuyu tartışmak istiyorum. Sizce bir erkeğin veya kadının 30 yaşına kadar cinsel ilişki yaşamamış olması ayıp bir şey midir? Fikirlerinizi paylaşmak için yorumlara bekliyorum! 💬👇
Bir erkeğin veya kadının 30 yaşına kadar cinsel ilişki yaşamamış olması ayıp mıdır?
Hayır neden ayıp olsun.. her insan cinsellik yaşamak zorunda değildir.. gerçi şimdi öyle bir devirde yaşıyoruz ki artık cinsellik yaşamayana ya da sevgili yapmayana bile ezik gözüyle ya da tuhaf gözle bakıyorlar saki a normal bir durummuş gibi.. insan kaç yaşına gelirse gelsin ne evlenmek zorundadır nede sevişmek zorundadır.. ama işte cahil toplum böyle düşünüyor
Hayır neden ayıp olsun ki sonuçta ülkemizde cinsellik genel olarak büyük bir tabu olarak görünüyor birçok insan evlenmeden önce cinselliğe sıcak bakmıyor. Ben böyle düşüncelere sonuna kadar saygı gösteriyorum kimse sevişmek zorunda değil sonuçta. Herkesin kendine göre hayalleri ve planları olabilir bu konuda. Bunu yargılamak kesinlikle bize düşmez.
Kişinin kendi tercihi olabilir. Yani garip bir durum yok bunda. Millet alışmış delikten deliğe girmeye giydirmeye de başkalarının cinsel hayatına karışır olmuş.
hayır kesinlikle değildir. İlişkiye girdiğinde ayrı girmediğinde ayrı lafları oluyor milletin. Sen etrafa bakma karşına düzgün alımlı anlaşabildiğin biri çıktığında ve sende istediğinde yaparsınız