Eski sevgiliyle ilgili genelde erkekler böyle hisseder ama böyle hissediyorum ne yapacağım?

Ayrıldık numaramı silmiyor ama benle de konuşmak istemediğini biliyorum kaç kere yazdım ona yirmi gün bekledim gene gidip yazdım aşırı derecede özlüyorum onunla yakınlaşmayı temas etmeyi çok özledim arzuluyorum da beraber olmadık ama çok yakinlastik o anları özlüyorum daha iki gün önce sohbet edelim mi sohbetini özledim dedim erken uyuyacağım dedi sonra da konuşmayı sevmiyorum biliyosun dedi ama aklımdan çıkaramiyorum şu an ona gidip böyle bir şey yazmaya da çok çekiniyorum vereceği tepkiyi de bilmiyorum zamana birakiyorum ama hep aklıma geliyor ben ne yapacağım bı de yazsam gözünde çok basit bir kadın olacağım yanıma gelse dahi basit olacağım. Sizce ne yapmalıyım ya cidden düzgün yorumlar yazın erkek dışında kadınlar da arzulayabilr ve hala onu seviyorum

Eski sevgiliyle ilgili genelde erkekler böyle hisseder ama böyle hissediyorum ne yapacağım?
Cevapla