Fiziğini begendiginiz neredeyse haftada en az bir kere ilişkiye girdiğiniz bir kadını unutmak zor oluyor mu? Daha sonra pişman oluyormusunuz?
lütfen sorduğum soruyla dalga veya ciddi değilseniz yazmayın şimdiden teşekkürler 💚
Fiziğini begendiginiz neredeyse haftada en az bir kere ilişkiye girdiğiniz bir kadını unutmak zor oluyor mu? Daha sonra pişman oluyormusunuz?
lütfen sorduğum soruyla dalga veya ciddi değilseniz yazmayın şimdiden teşekkürler 💚
bu duruma göre değişir. eğer gerçekten arzulayarak birlikte oluyorsa aklına gelir tabii bir süre ama zamanla unutulur yani insan çok uzun yıllar geçince yüzünü bile unutuyor tam hatırlayamıyor kaldı ki vücudunu hatırlamaz :)
ilişkiden ziyade aramızdaki o anda yaşanmışlıklar çok etkili oluyor. bir dahaki sefere yapacaklarını hayal dünyanda genişletiyorsun. her defasında leveli yükseltiyorsun. mesela 3. sevişmemizden en son G noktasını keşfettim parmağımla ona yaşattıklarımı izlemek bana sevişmekten daha çok haz vermişti
kadın dünya güzeli olsun , seks yapılıyosa fare kadar değeri olmaz.. ama "yokluk" eğer kadın da güzelse bunu aşka dönüştürebilir o zaman unutamaz işte..
gerçek aşkta istersen en güzel kadınlarla seks yap hep aşık olduğunu unutamazsın.
soran sana bir şarkı atayım da ağla xD
https://www.youtube.com/watch?v=ytbhQ7cSA_k
Cevap
12Cevap
Merhaba, her kadında bir olmuyor düşünceler, evet tabiki unutamadığım var, pişman olduklarım var
Duygusal bi bağ olursa evet unutmak zor oluyor yoksa fizik herkeste var her kadın kendince güzeldir
Duygusal bağ erkekte cinsel arzuları da tavan yapıyor değil mi kadinlarda öyle çünkü
Anlatmak istediğim şey şu bir kadın ile aşırı derece cinsel açıdan uyum var duygular da bastırıyor sürekli istiyorsun başka bir nedenden dolayı bitiyor erkek herhangi bir kadınla onunla olduğu gibi olabilir mi seks bittikten sonra sarılma vs gibi işte
Anladım saolun
yerini alacak birisini bulamamışsan hatırlarsın illa ki
Neden zor olsun
Bulunmaz hint kumaşı mi biri gider biri gelir
Hay sizin beyin duygunuza 🌬️
Erkekler hormonları ile hareket eder hala öğrenemediniz 😂😂
Hormonlarına sicim ☺️
Hevesini aldı ve gitti bu kadar basit sende aşk duygu diye düşün dur kendini üzmek için çaba harcıyorsun 😂😂
3 senedir gidip ayrıl barış ilişkisi olmasına ne demeli
Sen seviyorsun. O da bunun farkında yokluk anında geri dönüp san duygusal oynayıp ikna edip hem bedenini hemde duygularıni becerip yine gidiyor😂😂
İşte siz kadınlar bunu kabullenmiyorsunuz. Seni unutamadigi için değil senin zaafın olduğu için saf olduğun için 😂😂
İnşallah böyle yapan erkeklere cinsel hastalık bulaşır da felç kalırlar araba çarparda parçaları yerde bulunur amin 🙏🏻☺️
Toksik ilişki seven sensin. Herkes tercihlerin bedelini öder
Allah akıl fikir vermiş kullanmayı deneyin. Aşk meşk duygu diye hayatınız bu karaktersizlerin elinde soluyor 😂😂
Valla son partnerim öyleydi. 2 sene oldu onun gibisi denk gelmedi. Unutulmuyor.
Onunla konuştun mu hiç
Birkaç kere konuştuk. Yanaşmadı. Ben de zorlamadım.
Duygusuz varlıklara sorulacak sorumu bu
Çok haklısın sis 🥲
Yoo. Seksi gözünüzde çok büyütüyorsunuz
Biz değil erkekler büyütüyor istiyor 😃
O anlamda demedim. Sekse ulaşma konusunda haklısın, erkekler çok önemli bir bok sanıyorlar. Demek istediğim seks yapıldı sanki o kişi hayatımın merkezi olacak, bir daha hiç unutmayacağız anlamına gelmiyor. Benim adı aklıma gelmeyen bile var yani.
Erkekte iz bırakan aşktır, seks değil
E peki 3 sene gidip gelen beni görünce gözleri açılan bana bir şey olunca koşup bana bakan çocuğa ne demeli hocam
Yavrum konunun seks ile ilgisi yok ki. Hiç seks yapmadan da bir erkeğin aklında kalınır. Tamamen erkeğin sana hissettiği duygularla alakalı. Ve ne yazık ki tüm duygular gibi aşk da gelip geçici. Bitmiştir sana olan hisleri, merakı
E tabi, güzel şeyleri unutmak zordur
Hayir degil hemen unuturum
Yenisini bulursam pişman olmam
Abi yapma be hayat kadını olsa bile mi 🥴
Yenisi eskisinden kötüyse ayrılmam zaten :)
Erkolar kapatın şeyinizi 😏 inşallah hayatında bir kadın varken aldatan erkekler felç olur araba çarpar parçaları yerde bulunur amin 🙏🏻
Yo zor olmuyor
Duygularınız çöp se niye o kadını ziyan ediyorsunuz
Olur tabiki amasyada
Tabii ki unutulmaz
Yaaaa 🥲
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?